In beauty make up

TENDINTE DE MACHIAJ :Toamna/Iarna 2012

Hello everybody!

 Desi imi e foarte greu sa accept ideea...incet incet se apropie toamna. Nu are rost sa ma gandesc mai departe si sa spun ca dupa, o sa ne "bucuram iarasi de friiig si de zapada?":))))
Daca este sa ramanem totusi la toamna...Este intradevar un anotimp frumos...la fel ca fiecare , dar nu stiu de ce nu are chiar asa un loc special in sufletul meu...poate mi se pare prea trist, prea melancolic.
In urma cu ceva timp, rasfoind un catalog cu produse cosmetice, nu ma puteam hotari ce culoare sa imi aleg pentru o paleta de farduri. Apoi, m-am gandit ca...eu habar nu am care sunt tendintele sezonului, si nu ar strica daca m-as domuntenta si eu un picutz, nu de alta , dar cred eu ca este mult mai ok sa faci cumparaturi "destepte'..nu-i asa?
Incerc sa va fac si voua un mit rezumat la ceea ce am gasit si eu in cele ce urmeaza.

TEN MAT, CURAT +MACHIAJ INEDIT AL POMETILOR


Am observat tendinta asta cam in toate articolele expuse. Pentru ca este si normal in momentul in care alegi sa iti evidentiezi ochii( care o sa fie din nou, in centrul atentiei- happy me) sa nu iti incarci aproape deloc tenul.

Ma bucur ca lucrurile stau asa si in sezonul acesta, nu prea eram eu buna prietena cu tenul incarcat cu tot felul de accente si umbre, am ales intotdeauna sa fie mat, curat si sa aiba un aspect ingrijit.
Tenul – este curat, luminos pentru a crea un look natural, pur in machiajul propus de Calvin Klein. Michael Kors ne invata cum sa aratam ca si cum venim din ger, deci doamnelor, blushul va fi un must in paletele de machiaj ale iernii, evident folosit atat cat sa ne faca sa stralucim si ales in functie de nuanta tenului.
 
Deci,  ceea ce  spuneam in urma cu cateva postari...chiar este adevarat. Va trebui sa imi achizitionez si eu in viitorul apropiat un blush, nu am nici unul...



 MACHIAJUL BUZELOR- ROSU APRINS/ ruj inchis


Buzele – rosul sclipitor, vibrant, indraznet a fost elementul cheie al machiajului din prezentarea lui Rick Owens; mereu in trend rujul rosu creeaza un efect maxim cand restul machiajului este minimalist, privirea fiind atrasa de rosul buzelor. Tot cu rosu dar de data asta inchis, vermillon, ne ispiteste Gucci, punand de asemenea accentul pe buze.


Desi nu pot ruj rosu decat extrordinar de rar ( cred ca pot numara pe degetele de la o mana de cate ori am ales nuanta asta pentru machiajul buzelor) acum, cand ma uit in trusa mea de machiaj...observ ca am 3 rujuri de un rosu aprins...hmm, ciudat! Oare de ce?:)))
Dar totusi, trebuie sa recunosc ca atunci cand il vad la altcineva, machiajul discret al ochilor , pe langa un ten perfect si un ruj rosu aprins, se afla printre preferatele mele.


 

MACHIAJUL OCHILOR


Accentuarea privirii este de departe, tehnica preferată în machiaj pentru sezonul toamnă/iarnă 2012. Ne-o spun majoritatea prezentărilor de modă, unde am observat o multitudine de stiluri realizate cu o paleta restrânsă de nuanţe de farduri şi multă, multă imaginaţie

La capitolul cromatică va există o predispoziţie pentru nuanţe cenuşii (Diane von Furstenberg), brun(Suno), bronz (Creatures of the Wind), argintiu (Altuzarra), albastru cobalt (Prabal Gurung, LAMB, L’Wren Scott), kaki (Jason Wu), verde şi portocaliu intens (Narciso Rodriguez), o revenire spectaculoasă a rozului (Donna Karan, accente la Phillip Lim) şi a altor nuanţe pastelate pentru sezonul rece.




 Bineinteles, nu putea lipsi nici din tendintele acestui sezon binecunoscutul smokey eyes. Eu recunosc ca este in ceea ce priveste machiajul ochilor chiar este preferatul meu...si il port cu mare placere, de foarte foarte multe ori- bineinteles atunci cand ies.

Tehnica este preferată pentru nuanţele metalice şi pentru culorile închise (negru, cenuşiu, bleumarin, kaki sau brun), iar culorile intense (verde, portocaliu, roz) au impact mai puternic aplicate crud, fără temeri legate de liniile de demarcaţie vizibile. Cel mai probabil vom adapta stilul în lumea reală şi vom purta accente de culori intense în stilul prezentat de Phillip Lim sau Rodarte.



In rest , am observat ca tusul este din ce in ce mai des folosit...insa nu il modul lui clasic, ci oarecum diferit, cel putin fata de stiam eu.
Imi place ideea, insa in cazul meu...habar nu am unde as putea sa port un asemenea machiaj...si nici cum as putea sa il fac.




Cam asta mi-a atras mie atentia dupa ce m-am documentat putin ...sper ca va va fi si voua de folos macar putin postarea mea ...si veti regasi tendinte care sa va placa..

Inchei cu o leapsa extrem de dragutza, pe care am citit-o pana acum la Federova si la Simona


Se spune că bucuria nu doare, aşa ca am venit neanunţat.



p.s- sa nu uitati sa va inscrieti la giveawayul de AICI-premii Yves Rocher

Related Articles

8 comentarii:

  1. M-am hotarat sa ma axez si eu pe rosu buzelor de acum incolo, am doua rujuri superbe si ar fi pacat sa le ocolesc, acum chiar ca mi-ai facut pofta de ele cu pozele acesta si voi incepe deci chiar din seara asta... :P

    Fraza ta e cea mai tare pe care am citit-o pana acum :D

    Pupici, o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simo, draga mea...am si eu vreo 2 rujuri rosii, superbe...dar parca imi e ataaat de greu sa le port...nu stiu de ce. Probabil pentru ca eu vad rujul rosu ok doar in combinatie cu o dantura perfect albaaa...Dar totusi exista nuante, stiu:))
      Serios? mi-a placut si mie, de asta am postat-o. Am zambit discret cand am citit-o...e f adevarata:)
      te pup, la fel si tie!!!

      Ștergere
  2. Rosu aprinsa pe buze...exact ce ma caracterizeaza:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pai atunci...ti-ai gasit tendinta predominanta pentru sezonul acesta! :) perfect!
      :)

      Ștergere
  3. hi darling! i just found your blog today and i think is really amazing! :) please check out my blog and if you like it we can follow each other :)

    much love,
    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Buna Daniela, acum aruc o privire!
    Multumesc, te astept si eu la giveaway-ul activ de aici.
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Super post!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Recent Post