In style icon

STYLE ICON: OLIVIA PALERMO

Buna fetelor!!



Revin cu o rubrica mai veche, pe care am cam lasat-o la p parte(desi nu trebuia) si va prezint o fata frumoooasa foc si extrem de chic :OLIVIA PALERMO.
Am descoperit-o in urma cu nu foarte mult timp , rasfoind The Sartorialist, cu poza aceasta :


Lasand la o parte nonsalanta cu care poarta pantofii aceia MINUNATi si geanta Hermes langa aceea bicicleta, nu am putut sa nu remarc rafinamentul si feminitatea pe care o emana. ( ok recunosc...PANTOFII MI-AU ATRAS ATENTIA!!!)


Apoi, la o cautare pe Google( pfff, ce ne-am face fara el?!) am aflat ca are 26 de ani,a fost imaginea Mango in 2011 si ca a jucat in serialul the city ( nu l-am vazut, nu am auzit de el pana atunci).
ok...nimic extraordionar, mi-am spus. 
Totusi este atotprezenta la festivalurile de moda, la prezentari sau orice eveniment legat de fashion. De ce? Pentru ca, spun eu, reuseste sa iasa in evidenta oriunde. O sa vedem imediat ca isi accesorizeaza fiecare tinuta, combina stiluri vestimentare si are o atitudine extraodinara de fiecare data.
Desi simpla si "potolita" in comparatie cu alte vedete se reinventeaza prin bun gust si repet, super accesorizare.
Enjoy:

























Desi nu a aparut pe coperta vreunei reviste de renume, care sa ii recunoasca oficial statutul de fashionista, Olivia Palermo a fost fotografiata in multe randuri de Scott Schuman de la The Sartorialist. Stilul smart casual cu puternice note urbane face deliciul blogurilor de street fashion. De altfel, revista ASOS a incoronat-o pe Olivia Palermo "The Queen of Street Style."
Piesele vestimentare ce formeaza tinutele Oliviei Palermo sunt minimaliste, in croieli drepte, fitted, cu mici detalii ce surprind placut ochiul. Efectul unui outfit este dat insa de accesorizarea inteligenta: coliere maxi, bijuterii statement si cele mai tari perechi de pantofi, de cele mai multe ori cu toc si colorati. Preferintele Oliviei in materie de incaltaminte sunt Christian Louboutin si Charlotte Olympia, iar in cazul gentilor tanara are o mini colectie de genti Hermes Birkin. De asemenea, Olivia nu se da in laturi de la a purta blana, fie aceasta si artificiala. Alte accesorii indispensabile stilului ei sunt ochelarii oversized si cat-eye Ray Ban, precum si esarfele.Un alt aspect important al stilului Oliviei Palermo este mixul de texturi, o joaca atat de riscanta in moda, dar pe care tanara o executa cu brio. Olivia Palermo are talentul de a putea purta o rochie de cocktail in mijlocul zilei si a nu parea deplasat. Poate purta jeansi cu tricou la o cina selecta numai prin adaugarea unor elemente cheie: tocuri, un plic si un sacou.

In ceea ce priveste machiajul Olivia prefera culorile neutre, naturale. In majoritatea fotografiilor o vedem machiata discret, fara nici o urma de vulgaritate.

Mai multe fotografii si informatii gasiti pe blogul ei AICI.Mie imi place, in viziez destul de des , dar sunt oarecum dezamagita pentru ca nu e un blog personal, asa cum credeam eu...am inteles ca sunt in jur de 15 persoane care scriu acolo, iar Olivia semneaza articole de maxim 2 ori pe saptamana . Oricum, si asa merita vazut!


Ce parere aveti? Va place Olivia sau...?


Pupici, o saptamana minunata va doresc!






surse info+ foto:


www.oliviapalermo.com
www.intrefete.ro
www.oliviasstyle.blogspot.com



Related Articles

7 comentarii:

  1. Imi place mult stilul ei, chiar daca nu mereu se potriveste cu al meu. Dar e o sursa de inspiratie excelenta :) te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place naturaletea ei! Imi place prima poza! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Ale stiiiuu ca iti place:) Eram impreuna cand am descoperit foografia pe The Sartorialist, remember?:) pup!

      Ștergere
  3. Maddy cam asa sunt si eu. Imi place, nu se muleaza perfect pe stilul meu dar, este o super sursa de inspiratie.
    Te pup si eu:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Olivia este una dintre preferatele mele !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey Silvia! Saru'mana pentru vizita...si da, Olivia se numara si printre preferatele mele, trebuie sa recunosc! Pup!

      Ștergere

Recent Post