In fashion news style

News: Lansare FASHIONATION

Cred ca fiecare dintre noi are cateva " surse de inspiratie " on-line...Rasfoim, cautam lucruri frumoase, ne inspiram din tinutele altora, sau cel putin le comentam...vedem ce ne place si ce nu. Primim sfaturi, asteptam impresii si comentarii si ... nu de putine ori aflam lucruri noi.
Asta mi se intampla mie, cel putin. In topul listei site-urilor pe care le accesez  in fiecare zi se afla The Sartorialist si Lookbook.nu
Pentru mine a devenit deja un reflex, dupa ce imi citesc mailurile , mai nou intru pe blog, apoi macar cateva minute ma delectez cu cateva instantanee , chipuri si tinute frumoase.
Acum, se pare ca mai trebuie sa  adaug inca un site pe lista mea zilnica de accesari: FASHIONATION
Deocamdata se adreseaza doar membriilor Facebook, insa in foarte scurt timp ni se promite lansare unui blog - si o expozitie de fotografie ( la Sibiu, again:) 
Fashionation se afla sub "stricta supraveghere " a lui Mitichi,  producatorul Feeric Fashion Days si al Andreei Hasa - model si fotograf. 
Ni se promite acum  la lansare ... cred eu cel mai important  multa informatie: pe langa fotografiile de street style- tipice pentru bloguri de gen, o sa gasim aici si cateva abordari putin diferite ale modei, direct din cele mai indepartate colturi ale pamantului.


Conceptul mi se pare chiar interesant: sa vezi ce inseamna moda fiecarui popor, cultura si mai ales istoria  acestuia sintetizate in imagini imortalizate pe strada. De fapt, cam asta inseamna sa fi original, nu-i asa? Sa aduni informatii, concepte, idei ...apoi sa aduci ceva nou, mulat pe stilul tau...
Inceputul , cel putin din punctul  meu de vedere ...pare promitator.


Merita un LIke!
Am incredere ca o sa vedem lucruri frumoase acolo!


Pupici!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post