In discutii turistice Sibiu Sibiu Baroc Update travel

SIBIU BAROC update

Acum cateva zile ma gandeam ca poate ar fi destul de folositor pentru cei/cele care imi viziteaza si citesc blogul sa scriu dinn cand in cand cate o postare in care sa va prezint si voua, ce puteti vedea in Sibiu, ce evenimente sunt...cu ce va asteptam si cu ce incercam sa va atragem.
Intotdeauna mi-a placut Sibiul plin de turisti, e mult mai animat, e o forfota si o agitatie benefica..si care mie cel putin imi face bine.
Pentru ca stiu ca am destul de multi cititori care nu sunt din Sibiu ci din alte parti ale tarii/ alte tari , cred ca pot si eu din cand in cand sa "mamandresc" cu ce am aici, cu ce vad zilnic...si sa va invit si pe voi pe toti sa ..va relaxati.
Nu stiu cati dintre voi stiti ca anul 2012 este pentru Sibiu anul BAROC.
DA! exact cum a-ti citit. Majoritatea evenimentelor care o sa aiba loc anul acesta se incadreaza in aceasta tema si includ macar cateva elemente de genul.
Acestea fiind spune neaparat trebuie sa stiti ca in luna MARTIE, la Sibiu , se va desfasura maratonul "25 de ore de teatru" sub motto-ul "RESPIRA.TEATRU." 
Ce inseamna asta? In 24-25 Martie avem ocazia sa vedem non- stop piese de teatru, in diferite locatii din Sibiu, avand ca protagonisti actori de prima clasa ca Horatiu Malaele sau Dan Puric.


Mai multe detalii despre acest eveniment puteti gasi AICI sau AICI.
Apoi, tot in luna Martie (29-31 Martie)o sa vedem o parada mai altfel..o parada bineinteles Baroca. Mai multe detalii AICI


Pentru cei dintre voi care sunt interesati si vor sa afle mai multe detalii despre calendarul baroc al anului 2012, va invit sa vizitati site-ul oficial www.baroc.sibiu.ro

Ce parere aveti? Sunteti interesate de subiecte de genul?
Chiar as vrea parerea voastra sincera...chiar as vrea sa stiu daca vreti sa aflati astfel de informatii.

Related Articles

4 comentarii:

  1. iubesc Sibiul , inainte vreme veneam foarte des...acu mai rar...au plecat toti..in lumea larga !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...:) de-ai stii cat de mult ma bucur cand aud undeva "iubesc Sibiul"..pai, ar trebui sa mai vi pe aici, cand ai venit ultima data?

      Ștergere
  2. Eu sincer as vizita Sibiul si fara nici macar unn motiv in afara ca e SIBIU. Iubesc orasul chiar daca l-am vazut doar in poze, dar unul din primele drumuri pe care le voi face cand voi avea masina va fi cu siguranta acolo. Te pup cu drag! Si da, mai vrem sa stim ce se intampla in orasul tau frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Maddy, atunci te astept cu drag...si promit ca o safiu un ghid foarte bun. Sau cel putin entuzist:) Mersi pentru raspuns, o sa mai postez din cand in cand, atunci cand sunt evenimente sau lucruri interesante de spus. Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere

Recent Post