In style diy

DIY PROJECT: PEPLUM SKIRT

...desi in ultimul timp nu am mai reusit sa postez mai nimic...am avut o multime de idei, pe care sper sa le pun in practica cat de curand.
Voi?Ce a-ti mai facut in ultimul timp? Va bucurati de primavara? V-ati ales Baba?:) A mea a fost azi...si sunt happy ca a fost o zi frumoasa, putin racoroasa la Sibiu...dar soarele a stralucit toata ziua, fara nori, fara ploaie:)) eheee, de-ar fi si anul acesta ..cam ca ziua de azi, frumos ar mai fi...
Pacat ca nu sunt superstitioasa si nu cred foarte mult in lucrurile astea...sunt un motiv de bucuriepe moment, in cazul in care e ceva de bine...daca e de rau, nici nu bag in seama..ca deh"oricum nu sunt reale:))"


Nu stiu cat de interesate sunteti voi in a va face sigure diferite chestii...mie mi-a placut dintotdeauna  "lucrul manual"...asha ca atunci cand vad undeva DIY sunt cea mai fericita.
Deocamdata nu am reusit sa pun in practica nici una dintre ideile mele, adica mai exact nu am facut poze atunci cand am "mestesugarit ceva"...(inca nu m-am obisnuit cu ideea de a fotografia tot ....desi uneori ma gandesc ca mi-ar prinde bine pentru blog) m-am hotarat sa va arat ceva tare tare dragutz, usor de facut...si care este si in tendinte
Enjoy!









hey, ce parere aveti? Nu-i asa ca e foooarte frumoasa ...si foarte usor de facut? Eu nu am masina de cusut...imi doresc sincer una foarte mult...dar cred ca inca nu e momentul. Sunt sigura ca nu as avea timp sa o folosesc,iar acum...sincera sa fiu nici nu stiu unde as putea sa o folosesc:) Inca mai prganizam spatiul;)) Dar....cos fooooarte foooarte frumos "de mana" ...deci...poate poate as putea sa fac asta:)



Daca va place ceea ce a-ti vazut, va invit sa vizitati blogul  " a pair & a spare"...sigur o sa va placa....gasiti muulte muulte lucruri frumoase si usor de facut.
Si daca nu il vizitati...promit ca atunci cand gasesc ceva frumos ...impartasesc cu voi. 
Si promit ..ca fac tot posibilul sa imortalizez momentele in care "mestesugaresc "cate ceva....Am zis!




pupiiiici!!

Related Articles

2 comentarii:

  1. Foarte cute fusta :) Si baba mea a fost frumoasa :) Te pup si mi-a fost dor de postarile tale :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi place Maddy...o sa incerc sa o fac si eu :) Pup si eu..!!!

      Ștergere

Recent Post