In 24h Elmiplant beauty branduri romanesti elmiplant lifeology by carmen produse romanesti review

Review: Crema hidratanta 24H ELMIPLANT (cu extract de gutuie)

Dragele mele ,




Dupa 1000 de ani revin cu un Review pentru  unul din produsele  mele preferate din ultimul timp...care chiar merita sa vorbesc despre ea.

Am aflat de acest produs intr-un video al Andreei Balaban , se afla printre favoritele ei din acea luna si mi-am zis ca trebuie sa il incerc. Pentru ca pretul este mai mult decat acceptabil , prima data cand am avut nevoie de o crema de fata (cam asa fac eu , aleg sa imi cumpar un  produs nou dupa ce mi se termina, sau in situatia cea mai fericita , atunci cand e pe terminate ceea ce am eu ) am ales Elmiplant .


Produsul arata cam asa:







Ce spun ei ?

"Formula sa este îmbogăţită cu Extract de Gutuie 100% natural, ce ajută la
menţinerea nivelului optim de hidratare al pielii, restabilindu-i supleţea şi
 catifelarea.HYDRO-NUTRIENT 24H* este un complex hidratant avansat, ce combină puritatea ingredientelor naturale cu cele mai noi tendințe din cosmetologie. Conferă hidratare imediată şi o menține până la 24 de ore, îmbunătăţind onfortul pielii.


REZULTATE DEMONSTRATE CLINIC
Datorită efectului de hidratare ce se menţine până la 24 de ore, Crema hidratantă 24h elmiplant SKIN MOISTURE lasă pielea hidratată şi o protejează. Textura sa non-grasă nu astupă porii, ajutând la reducerea excesului de sebum din zona T.


Ce cred eu ?

Are un miros dulceag de fructe – care mie personal imi place tare mult . Chiar daca e vorba de o crema de fata , faptul ca are miros imi place si nu e deloc un dezavantaj .

Recipientul sub formă de borcan este din sticlă groasă, rezistent la eventuale accidente . Spun asta pentru ca de vreo 2 ori mi-a cazut din mana , ce-i drept a cazut pe covorul din baie ...insa a rezistat :) Nu ma prea pronunt cu privire la cat e de igienic sa imi tot bagi degetele in recipientul acela , pe mine sincer nu ma deranjeaza chestiunea asta. Are o textură lejeră, care se absoarbe imediat în piele, fără să lase peliculă uleioasă sau grasă. Mi se pare o cremă potrivită atât de seară cât și de zi, fiind o bază de machiaj bunicică. Eu o folosesc si ca baza de machiaj ...si chiar isi face treaba .









Nu mi-a blocat porii, nu mi-a provocat iritații sau alte probleme de acest tip.Tenul arata foarte ok , imi ofera exact hidratarea de care am eu nevoie ...asa ca , cel putin din punctul meu de vedere este un produs foarte bun.




Preț: în jur de 15 lei- eu l-am cumparat de pe Elefant.ro
Cantitate: 50 ml
Valabilitate: 12 luni de la deschidere



Nu stiu exact de ce , dar in ultimul timp sunt foarte interesata de produsele Elmiplant. Stiti deja ca eu incerc sa folosesc si mai mult , incerc sa promovez cat mai mult produsele producatorilor autohtoni , iar daca acestea mai au si un pret mai mult decat decent - why not ?


Voi ? Ce produse Elmiplant folositi cu drag si recomandati ?
Sau ce ati folosit si nu v-a placut deloc ?


Pupici ,
Pe curand !



Related Articles

1 comentarii:

  1. si eu folosesc Elmiplant in ultima vreme, imi plac tare mult, acum am o crema de ochi!

    RăspundețiȘtergere

Recent Post