In easter giveaway milanoo.com

Ultima comanda Milanoo.com / EASTER GIVEAWAY

Dragele mele, 


V-am tot spus eu ca prefer sa fac cumparaturi online , ca e mult mai simplu si ca e mult mai ok sa fac toate astea in fata calculatorului, acasa, in liniste. 
Doar ca ..atunci cand clipele de liniste sunt tarziu in noapte....atunci cand nu mai exista deloc chef de shopping , sau nimic altceva care sa implice atentie...se fac mici greseli. De exemplu, poti comanda o pereche de pantofi minunata...o marime mai mare:(

Despre acesti pantofi va vorbesc , am imprumutat fotografiile acestea de la Ruxandra , mie imi sunt atat de mari incat cu siguranta nu aveam cum sa ii fotografiez intr-un mod atat de frumos .





Sursa foto (+intreaga tinuta) :http://www.goldandsilversparkles.com/2014/10/fashion-friday-fall-into-you.html


Am fost tare trista cand mi-am dat seama ca pantofii nu sunt marimea mea. 
I-am comandat marimea 38 in ideea in care dat fiind faptul ca varful este ascutit, sa am o marja cat de mica si sa nu ma stranga. Eh, probabil ca ei sunt facuti un pic mai mari, tocmai in aceast ideea. 
Ciuda mare, ce sa mai zic? Pantofii sunt de piele, calitatea este foarte buna ...si le ador bretelutele . Mai mult, tocul micutz ii facea perfecti pentru job (pentru job i-am si ales, de altfel. 

Apoi, m-am gandit mai bine si mi-am dat seama ca pot fi un cadou frumos , de PASTE , pentru voi. Asa ca, va invit cu drag sa va inscrieti la noul Giveaway organizat pe pagina de Facebook a blogului . 



Va spun cu toata sinceritatea ca pantofii sunt superbi...si merita. 
Mai multe fotografii (si detalii despre produs)  AICI


Pe curand!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post