In kurtmann.ro OOTD zara

OOTD :Magnolia Blossom.Happy Easter!


In fiecare an mi-am propus sa fac cateva poze langa o magnolie .Inflorita. (logic,nu?)
Pana acum nu am reusit niciodata...de fiecare data ratam perioada si nu reuseam sa imortalizez nici macar 2-3 cadre. Eh, anul acesta se pare ca am avut mai mult noroc... Desi nu e genul de fotografie pe care o vroiam (dar mai am timp, nu-i asa?) se apropie asa ca ...ma declar multumita.
In Sibiu, in sfarsit avem vreme frumoasa. 
Iar asta ma bucura maxim, chiar daca sunt racita (din nou!!) si starea mea de sanatate nu e printre cele mai bune. Nu-i nimic, nu ma dau eu batuta...asa, cu una-cu doua. 
Povestea pantalonilor din postarea aceasta trebuie neaparat sa v-o spun. 
I-am comandat de AICI dupa ce am vazut postarea Larisei. Imi placea croiala, culoarea si pretul, evident. Asa ca nu am ezitat , i-am pus in cos si am asteptat rabdatoare sa vina. A doua zi dimineata erau la mine, ca de obicei (ador detaliul acesta cand vine vorba despre Kurtmann.ro)
Urmatoarea zi, normal...i-am purtat la job. Toate bune si frumoase.
Ajung acasa, mamarutza vrea sa manance. DOAR cu mama. ACUM.
I-au  gaza in brate (mai nou asa mananca, la masa cu noi...nu ii mai place in scaunul ei) si incepem opeatiunea. Dupa 2 minute...pleosc, o pata mare de ulei (de fapt mancar gatita, cu ulei. Habar n-am ce..)
F***! Rapid, ma dezbrac...pun pantalonii la spalat. Ii spal o data- nop, raman patati. Ii mai spal o data-la fel , patati. Schimb detergentul+adaug Vanish- CEVA MAI BINE. Repet ultima "procedura" = pantaloni curati! Haaaappy me!
Rezultat: pantaloni mult mai stramti , au intrat la apa(am folosit o temperatura mai mare decat era indicat-in disperarea mea).  Eh, nu mai conteaza, bine ca ii mai pot purta :)




Am purtat: Geaca Romwe
Bluza basic ZARA-AICI
Pantaloni ZARA -AICI
Pantofi ZARA





Am tinut sa va arat si un close-up un pic mai altfel.
V-am mai spus ca ador perioada aceasta din an? E minunata PRIMAVARA!!




Pentru ca azi sarbatorim Sintele Paste va doresc tuturor , din suflet .....Sarbatori MINUNATE! Sa va bucurati, sa zambiti, sa iubiti. Sa primiti cadouri frumoase, sa daruiti...si sa apreciati ceea ce aveti langa voi. 
Paste fericit....Lumina in suflet si in priviri!



Related Articles

2 comentarii:

Recent Post