In AirflowMAx aspirator clasa energetica FC8726/09 cu sac Diamond Flex Performer Expert Philips Power Pro Expert PowerCyclone Triactive Z TriActive+ TriActiveMax

REVIEW: Philips Performer Expert - Aspirator cu sac ( FC8526/09)

Dragele mele, 

Acelea dintre voi care ma urmaresc pe Facebook stiu deja ca am testat in perioada aceasta noul  Performer Expert Aspirator cu sac  mai exact modelul FC8626/09 . V-am mai scris cate ceva pe pagina de Fb, am mai postat cate un filmultz (btw, ati vazut ce fetita harnica am ? :>) insa acum a venit vremea sa va povestesc mai pe larg despre ce poate si ce face aspiratorul acesta.




Am primit pachetul BuzzStore acum aproape 1 luna iar de atunci l-am folosit constant . In primea seara marturisesc ca sotul meu a fost cel care l-a testat, e cel mai curios cand vine vorba despre "jucarii noi". 
De a doua zi l-am luat in primire ...si am fost  foarte multumita de rezultate. 
Sa va spun mai pe larg ce vreau sa spun:

  1. Clasa energetica A : mai pe intelesul tuturor...aspiratorul nu consuma foarte multa energie electrica- comparativ cu alte produse din genul sau. Oricat am vrea sa ne ferim, acesta este un adevar : atunci cand aspiri aproape in fiecare zi , asa cum fac eu , atunci te bucuri cand la sfarsit de luna factura la energie electrica nu iti provoaca infarct. Corect?
  2. Putere mare de aspirare (reglabila) : sunt extrem de multumita de faptul ca se poate regla intesitatea cu care aspira. De ce ?In primul rand pentru ca pot aspira fara probleme seara, dupa ce mamarutza adoarme; apoi pentru ca pot folosi fara probleme "bastista bebelusului" fara ca Ioana sa se sperie de zgomot iar eu sa imi fac probleme cu privire la puterea de aspirare.Setările variabile de putere îţi permit să selectezi nivelul optim de aspirare în funcţie de tipul de suprafaţă.
  3. Silentios : este silentios atunci cand alegi sa il folosesti la o intensitate mai mica- revin doarme mamarutza bine, nu se trezeste ...iar eu aspir in casa. Minunat!
  4. Cablu de alimentare lung :raza de acţiune de 11 m îţi permite să cureţi suprafeţe mai mari fără a fi nevoie să schimbi priza.
  5. Furtun rotativ 360 grade : poti folosi cu usurinta aspiratorul fara sa te opresti/blochezi.
  6. Filtre de ultima generatie: maaare plus pentru mine, vechiul aspirator lasa un miros ciudat dupa fiecare utilizare, ajunsesem la un moment dat sa prefer matura in detrimentul sau.Filtrul HEPA13 şi AirSeal captează chiar şi cel mai fin praf înainte ca aerul să fie evacuat înapoi, pentru un mediu curat şi lipsit de praf şi aer lipsit de alergeni. Aerul evacuat este chiar mai curat decât aerul din cameră.Acest aspirator cu filtrare HEPA 13 este certificat pentru a putea fi utilizat de către persoanele cu alergii de către Fundaţia Europeană de Cercetare Alergii. Filtrul HEPA 13 purifică aerul evacuat cu până la 99,95% de alergenii precum: păr de pisică şi de câine, acarieni sau polen, pentru un mediu fără alergii.
  7. Capacitate sac de praf : 5 litri :compartimentul de praf de 5 l special conceput îţi permite să utilizezi optim sacul de praf pentru o curăţare mai îndelungată.
  8. Cuplaj SmartLock pentru setarea uşoară a fiecărei sarcini de curăţare:Cuplajul Philips unic SmartLock permite capului de aspirare şi tubului telescopic să se conecteze şi deconecteze uşor în timpul curăţării. SmartLock îți permite să ajustezi tubul telescopic la lungimea preferată.
  9. Perie Super Turbo, perfectă pentru curăţarea părului de animale: permite curăţarea profundă a covoarelor, eliminând cu uşurinţă părul şi scamele. Peria rotativă din interiorul capului elimină activ particule mici de praf şi păr, rezultând o mai bună performanţă de curăţare a covoarelor. Roţile capului previn deteriorarea carcasei în cazul utilizării pe suprafeţe dure.


Tehnologie AirflowMax revoluţionară pentru performanţă extremă optimizează fluxul de aer, permiţând desfacerea uniformă a sacului de praf, pentru a putea beneficia de cea mai mare putere de aspirare, chiar şi pe măsură ce sacul se umple.
Capul de aspirare TriActiveMax cu acţiuni de curăţare 3 în 1 acoperă perfect podeaua pentru a maximiza colectarea prafului. 
  •  Deschide uşor covorul cu talpa specială, pentru a îndepărta praful până în profunzime. 
  •  Aspiră elemente mari cu orificiul mare din partea frontală. 
  • Şterge praful şi murdăria de pe mobilă şi de pe pereţi cu cele două perii laterale.

Pentru ca e cel mai simplu atunci cand vei exact ce face un produs , va arat si 2 filmulete-test : AICI -pe parchetul din bucatarie, capul de aspirare TriActiveMax (super rapid, super flexibil) iar AICI peria SuperTurbo, testata pe mocheta din camera mamarutzei.
Pentru acelea dintre voi, am incarcat un review video pe Youtube - disponibil AICI (ma balbai din cand in cand, am nasul infundat - dar ma iertati, e prima data cand fac asta).

Ca si concluzie generala , RECOMAND din toata inima acest produs. 
Mie imi plac foarte mult rezultatele lui, chiar imi usureaza munca iar lucrul acesta conteaza enorm pentru mine. 

Acum va intreb pe voi ?
Care sunt criterile pe baza carora va alegeti un produs electrocasnic, in speta un aspirator?
Ce va intereseaza cel mai mult ? 

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post