In how to wear tulle skirt; cum sa porti fusta din tulle tulle skirt

[tendinte] : 5 moduri in care porti purta fusta tulle


Cred ca toate care am urmarit serialul "SEX AND THE CITY" ne aducem aminte de arrie si de fustele ei infoite, pe care ea reusea sa le poarte cu atata stil. Eu cel putin imi aduc aminte, adoram felul in care aparea..si mai ales, imi placea mult naturaletea cu care purta fiecare tinuta.

Ca veni vorba, una dintre tinutele mele preferate din serial este acesta:

Fusta din tulle a devenit, fara doar si poate o tendinta (frumoasa) care nu trebuie trecuta cu vederea. Insa a fost reinventata si purtata in diverse moduri: cuminte sau nonconformist.
Iata cateva dintre ele:






1.Tulle skirt+ Biker Jacket








2. Tulle skirt+ shirt









3. tulle skirt+stripes



4. Sporty tulle skirt


5. tulle skirt+ crop top







Dupa ce am analizat bine aparitile blogeritelor de la noi pot sa va spun ca imi plac 3 tinute:



    Alina Ceusan


 Ioana Grama

 Dora Virginia


In perioada imediat urmatoare o sa va arat si rochita mea...pe care o ador. Cumnata mea a fos atat de dragutza incat ne-a cusut si mie si mamarutzei cate o rochita, aproape identica..pentru evenimentul care tocmai a trecut in weekend.
Aceia dintre voi care ma urmaresc pe Instagram (@lifeologybycarmen) au vazut deja ce am purtat amandoua in weekend:P


Va pupacesc, ma bucur tare ca am revenit.
Vacanta a fost frumoasa, poate mai multe detalii reusesc sa va dau in alta zi. 

Related Articles

1 comentarii:

  1. Cei care te urmaresc deja si-au dat sufletul acolod e pofta :))) Adorabile ati fost!

    RăspundețiȘtergere

Recent Post