In elemental.eu review unt de shea

[review] :Unt de Shea( organic, nerafinat) Elemental

Dragele mele,

Va spuneam in urma cu aproximativ o luna ca am inceput sa testez un produs nou intrat in rutina mea....mai exact UNTUL DE SHEA de la Elemental.
Recunosc, a fost primul meu contact cu un produs de genul..nu am mai folosit pana acum deloc nici un fel de unt in ingrijire. Eram curioasa asa ca m-am bucurat tare mult cand am aflat ca ma numar printre blogarittele care
o sa il testeze.

Coletul a ajuns la mine in cateva zile iar echipa Elemental a introdus in el si o agenda tare tare draguta care cred ca imi va fi utila in viitorul ,sper eu, apropiat. 

Gramajul monstrei este de 6 gr. In prima faza cand am vazut-o m-am gandit automat ca nu o sa imi ajunga pentru a-mi forma o parere....Aveam impresia ca o voi folosi ca o crema normala..asa ca cu siguranta nu imi va ajunge. Dar m-am inselat.
Pentru ca era un produs nou , despre care nu stiam mare lucru..am decis sa fac un mic research si sa aflu si eu "cu ce se mananca" . 
Elemental.eu m-a ajutat foarte mult, am aflat, printre altele ca are urmatoarele proprietati:

- protectia impotriva razelor solare
- vindecarea leziunilor
- calmant pentru iritatii
- antiinflamator
 - reduce roseata
- antibacterian
- faciliteaza cicatrizarea
- reda stralucirea si frumusetea parului
- hraneste fibra capilara
- protejeaza firele de par

Tot acolo, am aflat cateva intrebuintari cosmetice: 

Fara doar si poate nu m-as fi gandit niciodata ca poate fi folosit in atat de multe feluri.
Sa va spun acum cum l-am intrebuintat eu:
  1. aplicat ca atare in locurile in care aveam nevoie de putin mai multa hidratare : coate si genunchi, calcaie (uneori)
  2. ingredient principat pentru un scrumb pentru buze si fata :zahar+unt de shea
  3. ingredient adaugat in masca de par, pentru hidratare(am folosit o masca L'OREAL)
  4. ca atare, tratament pentru cuticule
Mai mult nu am stiut...si dat fiind faptul ca inafara de ulei de argan nu am in casa nici un alt produs de genul...nici nu prea mi-am pus mintea la contributie.
Oricum, trebuie sa va spun ca imi place tare mult efectul sau hidratant: coatele si genunchii mei chiar arata mai bine, parul arata mult mai hidratat si moale dupa aplicarea mastii .
Pe viitor as vrea sa incerc sa il folosesc in prepararea unei masti pentru gomaj (ma intereseaza tare mult subiectul) .

Neaparat trebuie sa va spun ca ma bucur nespus ca am descoperit cu ocazia asta site-ul www.elemental.eu. Mi se pare ca e o sursa inepuizabila de informatii...timp sa ai, ca ai ce citi. Fiecare articol este super complet, bine organizat ...poti sa cauti rapid si usor ce vrei. E minunat!
In plus, exista o multime de retete pentru acelea dintre voi care vor sa isi prepare singure, acasa produsele cosmetice. Gasesti acolo absolut tot ce ai nevoie. 

Ca si concluzie, pot spune ca imi place untul de shea. Ma bucur tare ca l-am descoperit, cu siguranta il voi recumpara.
Doar ca ... imi doresc mai mult timp...si mai multa vointa:)
Restul, gasesc pe Elemental.eu


Pe curand!!


Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post