In elancyl Farmec l'oreal la roche posay miss sporty Pantene PRO-V Moisture Renewal review toleriane teint

[review]: Empties of the month

Exista cu siguranta si o parte buna atunci cand mamarutza din dotare (sau mamarutzoiul, dupa caz) iti deschide fiecare sertar sau dulap din casa si scoate afara TOT ce poate apuca. 
Adica...abslot TOT :))
Uite, cu ocazia asta mi-am dat si eu seama ca este imperios necesar sa imi mai fac curatenie in dulapurile din baie. Zis si facut!
Asa ca , daca tot mi-am fact timp pentru asta..de ce sa nu va spun si voua cateva lucruri despre produsele ce tocmai le-am aruncat?
Despre samponul si balsamul Pantene Pro-v aveti deja review AICI. Pe scurt, i love it!
Produsele contra vergeturilor le-am cumparat pe vremea cand eram insarcinata, stiti si voi care era cosmarul meu? Daca nu, va invit sa cititi articolul de atunci-click AICI.
O sa cititi si in articol, am dat mai multe detalii despre crema Elancyl . Cred cu tarie ca faptul ca nu am nici o vergetura dupa perioada sarcinii se datoreaza atat bagajului genetic cat si acestei creme. 
Faptul ca am folosit-o aproape in fiecare zi (cred ca e sigurul produs cosmetic pe care l-am folosit constant, zilnic o perioada atat de mare) m-a ajutat f mult. Este hidratanta, are un miros placut (cu care m-am obisnuit, la inceput imi displacea putin) si se absoarbe foarte repede. Important, mai ales pentru mine...care nu am deloc rabdare sa astept zeci de minute ca sa se intample asta.
Poate ca acesta e motivul pentru care nu am fost chiar atat de incantata de uleiul de corp Weleda- destinat tot femeilor insarcinate, cu fobii legate de vergeturi :))
Per total este un produs f ok, ingredientele sunt naturale (asta m-a bucurat pe mine, cand burtica a crescut ...am inceput sa aleg mai cu atentie produsele folosite) iar pielea ramane hidratata si catifelata dupa folosire.

Gelul de dus NIVEA si deo roll-on-ul se numara de mult timp printre favoritele mele.De fiecare data cand sunt in criza de timp si habar nu am ce sa cumpar...dau o fuga la standul NIVEA si rezolv problema.
De fiecare data sunt multumita de produse, la fel a fost si acum.

Crema depilatoare rapida de la Farmec nu imi lipseste aproape niciodata din baie. O folosesc ori de cate ori trebuie sa ma epilez si nu ajung la salon...sau pentru locuri mai sensibile unde pur si simplu nu suport durerea.
Isi face treaba destul de bine, e rapida (eu o las sa actioneze cam 6-7 minute) ...insa nu sta deloc bine la capitolul miros.
Cred totusi ca majoritatea cremelor de genul au problema asta






Desi mi-am propus de mult , inca nu am reusit sa ma apuc asa cum trebuie de curatenia in sertarul cu cosmetice. Asta e adevarul, sunt sigura ca am o multime de farduri expirate (dar care imi plac prea mult ca si nuanta si imi e greu sa ma despart de ele) sau rujuri pe care nu le mai folosesc.

Fondul de ten TOLERIANE TEINT La Roche Posay se numara inca printre preferatele mele, cu siguranta. L-am foflosit pana la ultima picatura  si recunosc ca mi-a parut tare rau cand mi s-a terminat. Gasiti review-ul complet AICI. Cu siguranta o sa il mai achizitionez.
 Glossul L'oreal- Glam Shine este atat de vechi...incat imi e si rusine sa o spun. Cu siguranta a scapat de cateva ori de curatenie pentru ca mi-a placut tare mult...si imi era greu sa il arunc. 
Am avut o perioada in care foloseam destul de mult glossuri pentru buze, iar cele din gama aceasta Glam Shine erau preferatele mele. Aveam un sidef special parca, buzele aratau foooarte bine atunci cand le foloseam. Mai ales noaptea, in club :D 
Dat fiind faptul ca iesirile mele de genul acesta s-au mai rarit ...mi-am adaptat si cosmeticele ...noilor mele "obiceiuri" :rujuri nude si glossuri transparente :)) Poate, daca o sa ma reindragostesc de o nuanta frumoasa...o sa il recumpar.





Fondul de ten So Matte-Perfect Stay Miss Sporty  a fost cred, cea mai mare dezamagire traita in materie de make -up. Spun asta chiar data nu aveam mari asteptari de la el(data fiind firma si mai ales pretul minuscul-pana in 17 ron). Eram cu Alexandra in DM , tocmai imi alesesem fondul de ten pe care il foloseam atunci (L'oreal- Accord Parfait) si ...l-am vazut pe acesta la stand. Cu cateva zile inainte citisem cateva review-uri (pozitive, culmea) asa ca m-am gandit sa ii dau o sansa "ca si backup"-in caz ca raman fara, habar n-am.
Ce pot sa va spun de el? Abia se pote intinde pe fata (lasa urma de fiecare data), miroase foarte urat , nu acopera mai nimic iar tenul , dupa aplicare arata neuniform...si incarcat.
Cu siguranta nu o sa il mai cumpar.



As fi tare curioasa cum va hotarati voi atunci cand cumparati ceva? Orice? Cititi reviewuri, va documentati inainte...sau actionati sub impulsul momentului, vazut-placut-cumparat?

Pe curand!






Related Articles

2 comentarii:

  1. hmmm...am inceput si noi sa deschidem dulapuri :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai Coco...dulapurile le deschide de mult, acum a trecut si de faza incuietorilor alea tip protectie pentru copii. Le deschide si pe alea...Sunt disperata :)))

      Ștergere

Recent Post