In ripped jeans style diy

DIY: Ripped Jeans

i know!
V-am "amenintat" cu postarea asta acum muuult timp...
Ce sa fac daca o zi are doar 24 de ore iar Carmen prea multe planuri ? Eh, daca ar fi dupa mine, o zi ar trebui sa aiba minim 48 de ore...ca sa mai apuc sa ma si odihnesc , macar jumatate din cat as vrea.
Eh, hai sa revenim!
De fapt, mai bine mai tarziu decat niciodata, nu-i asa? :)


Va spuneam in postarea ACEASTA ca blugii rupti sunt una dintre tendintele cele mai populare sezonul acesta. Va mai spuneam ca ma tenteaza si pe mine trendul , insa nu am nici o pereche de blugi care sa se incadrezeze.

Am scotocit dulapul...si am dat de singura mea pereche de blugi.
Da! A-ti citit bine, era singura mea pereche de blugi . (intre timp am mai adaugat o pereche de blugi albi, via Kurtmann.ro)
Ii cumparasem in urma cu 5 ani de la Paris...si atunci imi placeau tare mult.
Imi plac si acum, si inca imi mai vin. Doar ca aveau o pata micutza pe piciorul drept, care ma cam enerva ...
Asa ca ...erau candidatii perfecti pentru proiectul meu.


Hai sa va arat cum am procedat:









PASUL 1: 

  • am ales locurile in care imi doream sa fac taieturile si am inceput operatiunea" foarfeca" :>>>
(pentru ca nu am fost foarte atenta, am cam gresit ...asa ca am taiat un picutz mai mult decat as fi vrut,initial.)















PASUL 2:
  • am incercat sa scot cateva fire rapid, ca sa maresc gaurile.
Exista si posibilitatea sa decupez direct o gaura in blug, insa nu as fi vrut asta.











PASUL 3- cel mai important

  • ca sa nu se vada doar taietura stramba pe care o facusem , am inceput sa scot firele. Nu cu penseta, nu cu acul.
Mie mi-a fost cel mai usor asa, cu degetele.
Am continuat procesul vreo...30 de minute, pana cand rezultatul a fost satisfacator. I-am probat, apoi...i-am mai sfasiat putin:)))
Iata ce a iesit:

Imi plac un picutz mai mult acum, insa nu se numara printre perechile mele de pantaloni favorite.

Totusi i-am purtat de cateva ori si cu siguranta o sa ii mai port, de cate ori am ocazia. Imi e tare drag de ei, asa cum imi e drag de orice lucru "mestesugarit" de mine.

Sper ca a-ti inteles cate ceva din ceea ce am incercat sa va explic eu aici.
Dat fiind faptul ca e printre primele postari de genu, pls aveti mila:))

Pupici, 
Pe curand!!




Related Articles

7 comentarii:

  1. Si eu am facut aceasta operatiune pe 2 perechi de blugi,iar rezulatatul a fost pe placul meu.Si eu ii port cu mai mult drag acum!
    Te mai asteptam cu idei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Cristina, idei as mai avea..dar timp atat de putin..:(

      Ștergere
  2. Foarte tare ! Pe mine ma doare sufletul sa "sfasii" ceva din garderoba mea , oricat ar costa lucrul acela... :)) si am vreo 10 perechi de blugi , chiar si de cca 8 ani ! :) Poate ma indur totusi , as vrea sa-mi fac si scurti , poate asa ii port mai mult ... Multumim ptr idee ! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu imi e foarte usor ...insa daca le gasesc cate un defect..oricat de mic, imediat ma hotarasc sa ii modific. Asa imi e mie mai usor. Foarte tare, spui ca ai blugi de cca 8 ani. Inseamna ca silueta a ramas la fel, nu-i asa?
      Ii poti face si scurti...si ripped. Am vazut ca se poarta. Eu din pacate nu mai am ce modifica, nu mai am alti blugi :)))

      Ștergere
  3. Si eu am transformat cateva perechi, mai ales de blugi scurti, e o super idee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aia astept sa ii vad intr-o tinuta pe blog :)
      Sunt sigura ca o sa arate minunat! Te pup!

      Ștergere
  4. Si mie imi place sa modific hainutele pe ici pe colo cand nu-mi convine ceva:)

    RăspundețiȘtergere

Recent Post