In accesorii fashion Malvenscky Charms malvensky.ro style TALISE JEWELRY talise.ro

[fashion] :Ce bijuterii purtam ? (part I: chain & charm collections )

Incep prin a spune ca am in minte de mult un articol pe tema asta. Mi-au placut dintotdeauna bijuteriile si brizbrizurile, aveam o atractie ciudata de fiecare data cand treceam pe langa un magazin de profil...nu ma puteam abtine si de cele mai multe ori cumparam cate ceva.
Asta acum cativa ani cand erau la moda colierele din margele, cerceii tip "gablont" ...din care aveam muulte muulte perechi.
Acum am o caseta de bijuterii plina cu chestii de genul , pe care bineinteles ca nu le mai port. Vreo 2 -3 coliere au sfarsit rupte de Antonia, iar ce mi-a mai ramas am de gand sa donez unei doamne respectabile, care nca le mai adora:) Pai ce sa mai fac cu ele? 

In prima faza am incercat sa fac un research , sa vad putin ce spun stilistii..ce informatii despre trenduri gasesc. Apoi, mi-am dat seama ca e mai simplu sa va spun ce am observat eu , in ultimul timp in jurul meu.

Pe scurt...am vazut ca se poarta bijuteriile simple si discrete sau colierele si cerceii statement. Acum ceea ce alegem sa purtam depinde de fiecare , de tinuta, de eveniment, de starea de spirit.
In ceea ce ma priveste, am observat ca in ultimul timp imi plac tare mult bijuteriile discrete: un colier subtire cu un pandantiv micutz, la baza gatului.  Mi se pare usor de purtat, discret si sexi in acelasi timp.
Nu cred ca exista cineva care nu stie ce bijuterii minunate creeaza Malvina Malvensky. Lasand la o parte frumusetea aparte a ei, va spun ca m-am indragostit iremediabil de colectile sale.


Imi place in mod special colectia inspirata de coloana Infinitului, opera marelui Brancusi...iar inelele de acolo mi se par perfecte ca si verighete. 
Imi plac la nebunie genul acesta de bratari, mi-as dori un set mama -fiica, de genul. 

Acelea dintre voi care sunteti interesate de minunatiile acestea, va invit sa aruncati o privire pe site-ul oficial MALVENSKI.RO sau sa dai un Like! pe pagina de Facebook Malvenschy Charms.


Din pacate (pentru mine) preturile sunt mult prea mari asa ca o sa visez in continuare la ele si cel mai probabil o sa aleg ceva ,pentru bugetul meu.
Pentru ca exista...si spre bucuria mea, chiar in Sibiu exista un magazin care are exact ceea ce imi doresc eu : TALISE 
Preturile sunt muuult mai mici, oferta este destul de generoasa ...iar bijuteriile sunt minunate.



Imi plac in mod special colierele de genul acesta ( in special primul si ultimul )




si acestea mi se par minunate:


Sa va spun un secret :colierele de mai sus mi se par perfecte ca si cadou pentru o proaspata mamica. Intotdeauna am crezut ca e frumos sa marchezi un eveniment important din viata ...cu o bijuterie de suflet. Ceva care sa ramana langa tine, in familie si sa iti aduca aminte de ceea ce ai simtit in ziua aceea. Ca inelul de logodna. Sau verigheta. 

Imi plac in mod special si clasicele bratari cu snur rosu lacare sa adauga un pandantiv. Sa va spun ce am eu pe wishlist? Un smiley face, o fetita, un banut...si alte cateva:)Nu de alta da mi se pare ca arata foate bine atunci cand sunt purtate in numar mare.


Cel mai mare "ambasador" Talise in Romania e frumoasa noastra Nicolle, care le alege de fiecare data. Si ia uite cat de frumos ii vin, nu-i asa?


Daca e sa vorbim despre inele ..trebuie sa va spun ca niciodata nu am fost adepta inelelor mari si mai ales multe. Am purtat ani buni doar inelul de logodna, apoi am adaugat verigheta. Ambele pe inelarul mainii stangi. Asa imi place mie. Acum as adauga un inel micutz si discret , la mana dreapta. Atat. Pentru diversitate, posibil ca din cand in cand sa il schimb...:))

Va invit sa aruncati o privire pe siteul oficial TALISE.RO sau sa dati un Like pe pagina de Facebook TALISE JEWELRY. Sunt sigura ca o sa gasiti ceva de care o sa va indragostiti. Si partea buna e ca ...o sa va si permiteti sa va cumparati:)


Daca in prima faza imi propusesem sa va spun mai multe , sa includ in articolul de azi si colierere statement, bratarile sau cerceii...m-am intins mai mult decat am prevazut, asa ca ...promit o continuare. In curand!

As fi tare curioasa sa aflu ce preferinte aveti voi cand vine vorba de bijuterii? Ce purtati cu drag?
Alegeti zilnic aceleasi accesorii sau le schimbati in functie de outfit?


Pe curand!





Related Articles

6 comentarii:

  1. Hmm, adooor colierele si bijuteriile de genul acesta, micute, dragute, simple si cu mult bun simt. Mi se par delicate, accesoriul perfect pentru orice tinuta. Prerefatele mele sunt cele de la Malvensky <3 Te pup Carmen :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, sunt delicate...si chiar accesoriul perfect pentru orice tinuta.
      Le prefer si eu pe cele de la Malvensky, insa preturile lor..nu se incadreaza nici cum in bugetul meu . Asa ca ...m-am reorientat...si bine am facut:Talise jewels.:)
      Pupici!!

      Ștergere
  2. Ai mare dreptate, cateodata e binevenit si ceva statement, dar bijuteriile micute si finute sunt preferatele mele, usor de asortat, se potrivesc cu orice si sunt rafinate si feminine <3

    http://www.newtouchofcolor.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cand in cand tanjesc si eu dupa un colier statement. Dar zilnic, as purta cu drag unul discret si delicat :)

      Ștergere
  3. Îmi plac toate. Sunt așa mici și drăgălașe. <3
    Port cu drag atât bijuterii micuțe, cât și bijuterii statement. Acum depinde și de ținuta din ziua respectivă. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate, conteaza si ce porti...dar totusi o bijuterie de genul acesta se poate purta la aproape orice:)
      p.s- Te mai astept pe aici:)

      Ștergere

Recent Post