In jurnal de mamica

JuRnaL de BlogariTZa Mamik: 8 Luni...Deja!

Azi am implinit 8 luni!
8 luni! 8luni! o repet de mai multe ori...ca sa imi intre bine in capsor. Deja mamarutza mea micutza are 8 luni!
De fiecare data, la fiecare postare aniversara imi vine sa va spun cat de repede a trecut timpul si cat de mare a crescut ingerasul meu.
Ma abtin de data asta, pentru ca sunt sigura ca ma credeti si stiti si voi .. nu-i asa? 

Azi, ca sa nu pierdem prea mult timp din pretioasa zi, ne-am trezit la 7.30.
De fapt, mint. M-a trezit! Eu as mai fi dormit vreo 2-3 ore linistite...insa mamarutza s-a hotarat sa o ia la goana prin pat..sa ma escaladeze..asa ca am sarit ca arsa. Nu de alta, dar ea nu prea apreciaza inaltimile...si chiar nu as fi vrut sa faca azi cunoastiinta cu parchetul nostru alb .Defapt nici azi, nici altadata.Am zis!


Asa cum probabil a-ti inteles deja...fetita mea e fetita mare si merge fara probleme de-a busilea. Daca in urma cu vreo 2 saptamani se ridica timida, si izbucnea in plans(de nervi ca nu poate) dupa cateva secunde de stat ...acum traverseaza camera in maxim 10 secunde ...si mai nou, evadeaza din ea. Pai ce? De ce sa stea ea cumintica pe mocheta moooale din camera ei cand poate sa mearga hotarata pe parchetul tare si alb din hol?
E mult mai bine acolo....stie ea
( numai ea) de ce.

<Acum roade de zor la un covrig nesarat...si poveste cu telecomanda.
Cu cea de la Dvd .
O are si pe aia de la Tv dar aia o tine aproape ..in caz ca are nevoie de amandoua. Bune prietene mai sunt ele...
Stati ca acum a trecut la o discutie aprinsa cu covrigul .Nebunie!>


Revenind...bebele meu merge de-a busilea!
Se descurca atat de bine incat o pupacesc dupa fiecare tura
:) Asta este...nu ma pot abtine. Mai mult nu se mai multumeste cu postura de jos...asa ca se a inceput sa se ridice in picioare. Se prinde de orice poate...(adica efectiv ORICE) si se ridica in picioare:) Sta mandra cateva minute apoi incepe sa cante:) Cand se plictiseste,si daca nu a gasit nimic de infascat se lasa usor jos, in funduletz. 


E extrem de curioasă și de interesată de tot ce mișcă, mai ales de oameni. Si de Igor.E prietenoasă, rîde la toată lumea, se cere în brațe, întinde mîinile să pipăie fețe, păr, haine.
MA TRAGE DE PAR! 
Vroiam sa subliniez asta pentru ca nu imi place deloc.Nu va imaginati acum ca stau ca Ileana Cosanzeana (sau cum vedeti in poza de mai sus) mereu. Nop. Imi strang parul cum pot eu mai bine...insa ea e linistita, ma ia in brate si imi apuca 2- suvite din alea subtirele de la ceafa. Si trage! Si inca o data! Si mai tare, izbucnind in ras. Se uita mandra la pumnuletul ei,plin de par.
Oare v-am spus ca nu imi mai cade atat de mult parul? Va spun acum!Dar diferenta e nesemnificativa in final...imi smulge ea ,ca sa fie bine:)))
 

Doarme mai bine ziua, dimineața și la prînz pînă la 90 de minute, după-amiaza cam o ora ,o ora si ceva.. Noaptea doarme de la22.30 (cand adoarme asa dintr-o data brusc, in timp ce merge de-a busilea prin pat) dimineața, cu pauză de lapte pe la 4-5. Se trezește de cîteva ori pe noapte se intoarce de pe o parte pe alta, iar cand nu reuseste....ma cauta si incepe sa planga. O ajut..si gata, adoarme la loc.

Are 72 de cm si 8,2 kg.
Are tot 2 dinti, nu i-a mai iesit nici unul.
A inceput sa aiba 3 mese solide pe zi insa prefera clar fructele in locul legumelor. Adora bananele si perele foarte coapte (sunt dulci). In ultimul timp incerc sa o pacalesc sa manance si legume,carne, ou insa ....destul de greu. Suntem perseverente si cu siguranta reusim!Stiu eu!


E în continuare foarte veselă, vorbește mult (toata ziulica), Ma Ma Ma și alte construcții repetitive sînt preferatele ei.Mai nou spune a-pa, pa-pa, ba-ba. Clar nu stie ce inseamna fiecare Își cîntă inainte sa adoarma , atunci cand ne plimbam in carucior.
De cateva zile a invatat sa aplaude:) Incet incet ,invata ca asta inseamna "Bravoo", asa ca s-a intamplat sa aplaude cand eu am spus Bravo!!
Acum cateva zile, stateam in fata usii din living cu ea in brate..si ne uitam in curte...Mamarutza se uita lung la mine, ofteaza..si spune"VAAAAI" :)))Eh nah, grea viata de bebelush!
 
Mă studiază foarte atent. Se uită fix la mine, mă pipăie cu degețelele, îmi zîmbește seducător. 
Seara ,inainte de somn da ture de pat...aplauda langa mine, merge pana in celalalt capat al patului, aplaudam amandoua ,apoi vine iarasi la mine:))
Ii place sa stea cu bunicul. Cu bunicii de fapt. Rade atunci cand ii vede...si vorbeste mult cu ei...Ii place la plimbare, si ii place atunci cand e inconjurata de copii


 Cam astea sunt noutatile noastre.
Nu imi vine sa cred ca deja e ultima zi de vara. A trecut, fara sa o simtim...mai deloc. Si totusi...fara doar si poate, a fost cea mai frumoasa vara din viata noastra!
Si nu...de data asta chiar nu am fost in concediu:)

Va pupacim!

Related Articles

5 comentarii:

  1. ce scumpele sunteti amandoua. :)
    foarte frumoasa postarea deste bebika ta.. :)am citit cu drag si m-am amuzat :)
    te pupic!

    http://cherryqueendee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim frumos ! pupici si de la noi!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. beautiful photos!!!






    http://style-squared.blogspot.ca/

    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos...
    Felicitari si muuuuulti ani de-acum înainte!
    Sa fii la fel de frumoasa si stylish ca mamica ta!
    ~_~

    RăspundețiȘtergere
  5. Doua frumoase! Cresc repede bebelusii astia dragi :P.
    Sunt de acord cu tine, cea mai frumoasa vara chiar daca nu am fost in nici un concediu :D.

    RăspundețiȘtergere

Recent Post