In

WiNNER GiveaWAY pt Burtici: Me& Mom - Cosmetic Plant

Hello everybody!

Pentru ca nu vreau sa intarzii iarasi foarte mult cu postarea in care anunt castigatoarea concursului, m-am hotarat sa ma ocup de acest lucru in seara asta:)

Dupa cum stiti deja, acest giveaway s-a intins pe o perioada putin mai scurta decat in mod normal, sau cel putin decat cum v-am obisnuit eu.
 In postarea ACEASTA puteti vedea ca s-au inscris 31 de persoane, dintre care 1 nu s-a inscris corect, deci a fost descalificata.
Este vorba de Iulia SAVA
Este primul giveaway in care eu aleg castigatorul, si sincera sa fiu mi se pare putin ciudat lucrul acesta.
Mi-au placut si "m-au uns la suflet" multe dintre raspunsurile voastre, de fapt cam toate..dar am ales unul...pentru ca asa trebuia.

Diana Ionica ai castigat!
..cele 2 produse din imaginea alaturata adica:


  • Emulsia Antivergeturi
  • Crema pentru hidratare intensa




Sper sa iti placa, si mai ales sa iti fie de folos.
O sa iti trimit un mail imeeeeediat, astept un raspuns in maxim 48 de ore.
In caz ca nu il primesc, o sa aleg o alta castigatoare.

Pupici, o seara minunata va doresc!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post