In review TRODELUXE

Review:Balsam instant bifazic hidronutritiv pentru toate tipurile de păr ANIAN/Triodeluxe

Buna fetelor!


 In urma cu cateva postari, adica mai exact AICI  va promiteam ca o sa revin cu review-ul pentru al doilea produs Anian testat adica Balsam instant bifazic hidronutritiv pentru toate tipurile de păr.

Cam asa cum descrierea produsului:

"Tratament balsam instant pentru păr deshidratat si deteriorat cu ingrediente care hrănesc, protejează, hidratează şi refac părul atât în interior cât şi în exterior, redându-i vitalitatea şi lăsându-l mătăsos, strălucitor şi uşor de aranjat. Ideal pentru părul afectat de permanent, coloranţi, radiaţii solare şi alţi agenţi externi agresivi."

Pentru ca v-am dat toate detaliile despre "ritualul meu de ingrijire a parului "in  postarea anterioara, acum pot sa va detaliez parerile asupra produsului.
Nu cred ca mai are rost sa va reamintesc sa il folositi intotdeauna intocmai cu intructiunile de pe ambalaj, este un lucru extrem de important...de care uitam de foarte multe ori. In  cazul acesta, acestea sunt:

A se agita inainte de fiecare utilizare.
 Se aplică uniform pe părul spălat şi uscat cu prosopul.
A nu se limpezi.
 Evitaţi contactul cu hainele.
  • nu necesita clatire,iar pentru mine este un mare avantaj.
Dupa ce-l usuc putin cu prosopul,aplic balsamul si apoi keratina,dupa care obligatoriu il usuc cu fhoenul ,pentru a activa ingredientele.
  • descurca foarte bine parul
Desi in ultimul timp nu am mai avut probleme atat de mari in  ceea ce priveste incurcarea parului, am observat ca acest lucru se datoreaza in mare parte si produselor Anian. Nu stiu exact care dintre ele, poate combonatia intre balsam si keratina lichida.
  • miroase foooarte bine
Va spun cred la fiecare review ca acest aspect este foarte important pentru mine. Nu cred ca as putea folosi un produs care nu imi place cum miroase, poate doar daca ar fi ceva 100% bio, si as fi 100% convinsa de efectele benefice asupra mea. In rest..clar nu.
  • gramajul generos -400 ml
Eu il folosesc deja de o luna jumatate..si credeti-ma ca nu am consumat nici macar un sfert. Asta in cazul meu, posesoarea unui par destul de lung..si inca:) destul de des
  • dupa folosire, parul este vizibil mai sanatos. Arata mult mai hidratat, straluceste iar varfurile in special arata muuult mai bine.
  • nu ingreuneaza parul, nu il imbacseste si nici nu il ingrasa
  • pretul este mai mult decat avantajos- avand in vedere raportul cantitate/calitate
  • nu este uleios si nici lipicios- lucru ce care l-am intalnit la alte produse de ingrijire a parului
  • termenul de valabitate a produsului este destul de mare- mai exact 12 luni
Acesta este un plus, cel putin in ceea ce ma priveste. De ce? Pentru ca intr-o perioada atat de mare de timp este practic imposibil sa nu il folosesti, deci sa pierzi produsul... Bine, adevarul este ca nu ai cum sa nu il folosesti odata ce incepi sa vezi ce efecte are asupra parului tau..dar asta e o alta poveste:))
  • Recipientul in care este ambalat este foarte ok - rezista la socuri:))) iar cantitatea de produs care este distribuita este perfecta.

Stiu ca de obicei aveam obiceiul sa va spun si cateva puncte contra ...dar de data aceasta o sa "sar" peste partea aceasta a review-ului pentru ca sincer, chiar nu am ce sa va spun negativ.
 Balsam instant bifazic hidronutritiv pentru toate tipurile de păr poate fi comandat AICI la pretul de 30 ron.


Ideea principala este ca pe mine m-au surprins in mod pozitiv produsele Anian, iar in urmatoarea perioada sunt convinsa ca o sa imi plasez o comanda.
 Ma tenteaza foarte mult si gama antioxidanta cu goji si rodie (mai  multe detalii AICI) insa deocamdata ma abtin...nu este recomandata gravidelor*

Later edit: * dupa o mica verificare si un pic de ajutor din partea Triodeluxe am aflat ca singurul produs care nu este recomandat gravidelor din gama cu goji si rodie este doar crema anticelulitica (care , daca stau sa ma gandesc , intradevar este nerecomandata gravidelor- in general). Restul produselor, pot fi folosite fara nici o problema si de gravidute:)



Pe langa aceasta , in wishlist-ul meu se numarara produse din gamele Dorasil - pentru curatenie si Foresan- odorizante.
Am citit destul de multe review-uri pozitive si pentru aceste produse...deci, clar  o sa le incerc..Am zis!



Cam atat,
Va pupacesc!


P.s : Sa nu uitati de micul meu giveaway aflat in plina desfasurare: Click
AICI pentru mai multe detalii. Premii Cosmetic Plant.  Merita!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post