In BLOG SALE l'oreal

BLOG SALE: Fond de ten L'oreal Accord Parfait

 
Buna fetelor!
 
 
V-am spus in nenumarate randuri ca L'real Accord Parfait este fondul meu de ten preferat...si chiar asa este.  Are dedicat primul meu review - AICI (in caz ca vreti sa vedeti cateva detalii despre el)
 
Problema este ca , in perioada aceasta pielea mea si-a schimbat oarecum din textura iar acest fond de ten...se pare ca nu mi se mai potriveste atat de bine.
Produsul pe care il vedeti in imaginea de mai jos, abia a fost desfacut (acum 3 zile) si incercat (de 2 ori). Atat. Nu are rost sa il mai tin eu..mai ales ca nu o sa il folosesc in perioada urmatoare.
Nuanta este N5.

 
 


Pret : 35 RON (la care se adauga si transportul)
Regula este simpla, la fel ca la toate blog sale-urile de prin blogosfera: primul venit, primul servit.

Pentru a-l comanda, va rog sa imi trimiteti un e-mail la lifeologybycarmen@gmail.com.

Multumesc, o zi minunata va doresc!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post