In BIODERMA Cicabio Cicabio Creme review tratament cicatrici varsat de vant tratarea pielii cu varsat de vant

REVIEW : BIODERMA Cicabio Creme


Dragile mele, 

Iata ca a venit timpul sa reiincep seria review-urilor si va marturisesc cu ocazia aceasta ca imi era dor sa scriu genul acesta de postari. Adevarul este ca acestea necesita un pic mai mult timp decat am eu de obicei insa date fiind circumstantele ...acum e momentul oportun. 

Stiti deja ca am varsat de vant. Nu va mai spun desi am tendinta sa zic non stop cat de urata e boala asta si cat ma enerveaza . E ingrozitor sa ai atatea si atatea bube (nu bubite) pe piele si pe ten. Pentru ca eu nu am avut prea multe probleme cu tenul sau cu pielea in general nu am prea avut genul acesta de trairi pana acum. Macar stiu ca e o boala care trece si totul va reveni la normal (sper) insa oricum senzatia e urata. 

 Revenind la tema postarii de azi ,produsele BIODERMA imi sunt cunoscute inca de pe vremea cand Mamarutza era un pui de om (mic mic) iar eu eram super stresata de produsele pe care le foloseam pe corpul ei.Atunci foloseam doar gama ABC Derm - cea destinata dermatologiei pediatrice. Am fost foarte multumita, Ioana a reactionat extrem de bine la ea . Acum, vorbind cu o prietena care a avut si ea (cadoul de la baietzelul sau )varicela nu demult mi-a recomandat sa incerc CICABIO  Creme- BIODERMA. Zis si facut!
M-am documentat un pic si am descoperit ca Bioderma are CICABIO - gama destinata pielii lezate .

Pielea este bariera noastră primară împotriva agresiunilor externe, izolându-ne şi protejându-ne organismul. Dacă pielea este deteriorată sau iritată, devine mai sensibilă şi mai vulnerabilă faţă de atacurile din exterior, iar aspectul are şi el de suferit. De aceea este necesar să susţinem activ stadiile de reconstrucţie a pielii, pentru ca repararea sa să fie de cea mai bună calitate.Cicabio menţine echilibrul ideal pentru un rezultat perfect al procesului de regenerare a pielii.
 


Cicabio Cremă ajută la reconstrucţia pielii lezate de-a lungul fiecărei etape a procesului biologic de reconstrucție epidermică.

  • Combinația sinergică de resveratrol, cupru și Centella asiatică promovează restaurarea epidermică  de înaltă calitate.
  • Zincul previne proliferarea bacteriilor.
  • Brevetul Antalgicine® amelioreaza rapid senzaţia de disconfort și reduce impulsul de scărpinare.

Textura cu „efect de pansament” împreună cu acidul hialuronic şi agenţii hidratanţi formează o peliculă care permite pielii să respire pentru un confort cutanat optim.
Cicabio Crema  se prezinta sub forma unei creme hidratante de culoare bej-maroFilmul protector pe care il realizeaza la suprafata pielii ajuta la vindecarea leziunilor, chiar si a celor moderate sau grave. Se aplica in strat gros  pe rana curatata si uscata in prealabil de doua-trei ori pe zi pana la vindecarea finala a acesteia.

Formula este fără parfum,fără agenți de colorare iar culoarea bej este naturală și se datorează ingredientelor active ale produsului.
Hipoalergenic si Non-comedogenic






INGREDIENTE :

AQUA/WATER/EAU, GLYCERIN, ETHYLHEXYL PALMITATE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, ZINC OXIDE, OCTYLDODECANOL, BUTYLENE GLYCOL, POLYACRYLAMIDE, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, COPPER SULFATE, ZINC SULFATE, SODIUM HYALURONATE, VITIS VINIFERA (GRAPE) VINE EXTRACT, ASIATICOSIDE, ASIATIC ACID, MADECASSIC ACID, C13-14 ISOPARAFFIN, OCTYLDODECYL XYLOSIDE, PEG-30 DIPOLYHYDROXYSTEARATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, LAURETH-7, LAURETH-3, HYDROXYETHYLCELLULOSE, ACETYL DIPEPTIDE-1 CETYL ESTER, POTASSIUM SORBATE. [BI 561]

Eu o folosesc de aproximativ 3 zile , deocamdata doar pe ten insa de zilele urmatoare o sa incep sa o folosesc si pe corp . Am observat ca exista efecte, bubitele se cicatrizeaza si se usuca parca mai rapid iar mancarimea dispare complet (dar eu sunt deja intr-un stadiu in care nu prea mai exista mancarime)
Pentru rănile care nu supurează sunt indicate produsele Cicabio crema si pomada:
-în urma unei intervenţii chirurgicale (post-operatorii, post-suturare, biopsii, etc)
-accidente din viaţa cotidiană după vindecarea rănilor (tăieturi, zgârieturi)
-varicela în faza de cicatrizare
-în urma unor operaţii estetice: peeling, laser, dermabraziuni, epilări definitive, tatuaje, îndepărtare tatuaje
-eritem fesier


Crema Cicabio are textura de pansament “perspirant”, iar complexul antibacterian al Cicabio Crema protejează leziunea. Crema este potrivita leziunilor uscate care nu sunt foarte grave, in schimb Cicabio Pomada este indicata pentru leziuni non-exudative severe.
Se prezinta intr-un tub de 40 ml iar eu am achizitionat-o cu 41 ron dintr-o farmacie Sensiblu. Totusi am gasit-o la un pret mult mai ok in online insa nu am fost dispusa sa astept livrarea...iar acolo se adaugau costurile de transport. Foarte ok mi se pare motorul de cautare de pe www.bioderma.com.ro - poti cauta un anumit produs - ti se dau exact locatile in care e disponibil. Super ok, nu-i asa?

Aveti mai jos intreaga gama. Este foarte important ca poate fi utilizata pentru intreaga familie, chiar si pentru bebelusi -daca e nevoie.  Exista chiar si o crema special pentru pielea lezata ca efect al soarelui - daca tot suntem in perioada aceasta. 
Mai multe informatii puteti gasi pe site-ul oficial www.bioderma.com.ro -AICI



Eu recomand din suflet produsele BIODERMA. Sunt produse calitative , care ajuta. Recunosc ca am deja un wishlist destul de mare iar in perioada urmatoare o sa investesc cate ceva in cateva produse de ingrijire a pielii. Merita!


Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post