In Essential Care Odyique rangali.ro review

REVIEW:Uleiul organic Mosimix împotriva insectelor Odylique by Essential Care/Rangali.ro

Dragele mele , 


Va spuneam zilele trecute pe pagina de Facebook ca am decis ca urmatorul review sa fie la unul dintre prodsele pe care le folosim in ultima perioada foarte des, atat eu cat si Ioana. Probabil multe dintre voi stiti deja episodul meu cu muscatura de capusa din sarcina (pentru aceia care nu au citit- AICI e articolulu cu pricina). Bineinteles ca am trait episodul acela la alt nivel, am fost absolut ingrozita ...pentru ca se itamplase in sarcinasi nu stiam ce urmari vor fi pentru ingerasul nostru. Doamne Doamne a fost alaturi de noi iar totul -a terminat cu bine....
Anul acesta, prin primavara am facut ce am facut....si iarasi s-a lipit o capusa de mine . De data asta nu am mai fost atat de panicata, insa am urmat tratamentul c antibiotc prescris in cazuri de genul (nu mai stiu denumirea medicamentului insa imi adu aminte ca era atat de puternic ...incat primele 2-3 zile efectiv amenteam dupa administrarea lui). 
Am facut introdusecrea asta lunga ca sa va dati seama cat de important e subiectul in mintea mea...si cred ca , multe mamici sunt pe aceeasi lungime de unda cu mine. 

Revenind, review-ul de azi va fi despre Uleiul organic Mosimix împotriva insectelor (țânțarilor,căpușelor) Odylique by Essential Care

Produsul arata cam asa:
Essential Care este o gamă avangardistă de produse cu adevărat organice, fabricate manual cu uleiuri esențiale pure și plante crescute biodinamic. Formulate mai ales pentru pielea sensibilă și predispusă la alergii, este utilă pentru întreaga familie. Essential Care a formulat primul șampon certificat organic de către cea mai strictă societate de certificare organică.


Vine ambalat intr-o cutie de carton pe care intalnim destul de multe informatii despre produs (traduse in limba romana).


Recipientul este din plastic, este prevazut cu o pompita iar acest lucru face aplicarea sa muult mai usoara . Este 100% organic, avand urmatoarele ingrediente:ulei extra virgin de măsline, ulei de floarea soarelui înalt oleic, ulei de nucă de cocos, uleiuri esențiale de lemongrass, lavandă, cimbru.
Ingrediente crescute și produse organic, certificat de Soil Association
Are o aromă proaspătă de lămâie care mie persoanl imi  place tare mult. Este etrem de hidratant , pielea arata si se simte tare fain dupa ce il folosim.

Este util?
Nu stiu cat de bine isi face treaba, pot doar sa va spun ca in cazul nostru, folosindu-l de fiecare data cand iesim "in iarba" ...nu am mai adunat nici o capusa. Cred ca vreo 2-3 tantari au musat-o pe Ioana la una in iesirile noastre in natura, insa ...im aduc aminte ca in locurile acelea nu am aplicat produsul.
Personal, sunt multumita si il recomand. 

Imi place foarte mult faptul ca este 100% organic, mai ales pentru ca il aplic destul de des (pe zone expuse, mai ales pe mâini, pe picioare și pe glezne la grădinărit, în parc, prin curte și în vacanță.)Asa, nu imi fac probleme ca intra in pielea mamarutzei tot felul de substante deunatoare. 

Ca si concluzie, produsul imi place , este util si foarte usor de folosit. Ioana il accepta foarte usor si chiar ii place cum miroase. Si-a dovedit pana acum eficacitatea , asa ca ...il recomand cu drag.



Pentru aceia dintre voi care sunt interesati de produs , va spun ca il puteti gasi pe www.rangali.ro  mai exact AICI




pS: Cateva informatii despre Boala Lyme, pentru acelea dintre voi care nu stiu astfel de detalii.
Boala Lyme este produsa de o bacterie numita Borrelia burgdorferi, transmisa prin intepatura de capusa. Capusele traiesc in iarba inalta, pe frunzele copacilor din paduri, parcuri sau pe pajisti si se hranesc cu sangele animalelor salbatice (iepuri, soareci de camp, veverite, caprioare, pasari). Pasarile sunt raspunzatoare de raspandirea bolii la distanta, ocazie cu care se pot infecta cu aceasta bacterie. Ulterior, o astfel de capusa infectata poate musca omul si transmite in acest fel bacteria. Este important de retinut insa ca boala nu se transmite de la om la om (prin atingere, sarut, act sexual), nu se transmite prin aer, apa sau hrana si nu se transmite de la animale la om (dar animalele pot fi purtatoarele capuselor infectate) si nici prin tantari, purici, paduchi sau muste. In schimb, se poate transmite prin transfuzii (teoretic, deoarece nu au fost descrise astfel de cazuri) si de la mama la fat, putand duce la moartea fatului, dar nu si in cazul in care gravida este diagnosticata si tratata cu antibiotice. Nu se transmite prin laptele matern. Desigur, nu orice capusa este infectata cu Borrelia si nici chiar cele infectate nu transmit intotdeauna boala.
Primul semn al infectiei este de obicei o urticarie circulara, denumita eritem migrator, care apare in 1-2 saptamani de la infectie, dar poate aparea si la 30 de zile dupa muscatura capusei. Aceasta urticarie are adesea un aspect caracteristic de tinta, cu un punct rosu central inconjurat o zona de piele curata, la randul ei inconjurata de o zona rosie ce se extinde. Poate aparea si sub forma unui inel rosu solid ce se extinde. Zona poate fi calda la atingere si de obicei nu este dureroasa, nici nu da mancarime. Urticaria in forma de tinta poate fi mai dificil de observat la persoanele care au tenul mai intunecat, la care poate lua aspectul unei vanatai. Urticaria de obicei trece in circa o luna. Desi aceasta urticarie este considerata tipica pentru boala Lyme, sunt multi bolnavi care nu o fac.Impreuna cu urticaria, persoana infectata poate avea simptome asemanatoare celor ale gripei, ca umflarea ganglionilor limfatici, oboseala, dureri de cap si dureri musculare. 

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post