In choies.com news reduceri

NEWS: Back to school SALE from CHOIES.com

Dragele mele,

Cei de lacHOIES au pregătit o super promoție cu ocazia startului noului an școlar. În multe state, școala nu începe ca la noi, în septembrie, ci în august, elevii fiind nevoiți astfel să piardă ultima lună de vară. Deja traditie in magazinele de haine de genul, ofertele au inceput sa apara. 
Am facut o mica selectie cu cateva din produsele preferate de mine mai jos:



1.AICI
2.AICI
3.AICI
4.AICI



1.AICI
2.AICI
3.AICI
4.AICI


Oferta este muuuuut mai bogata....sunt sigura ca fiecare dintre voi o sa gasiti ceva pe placul vostru .Cu foarte puține excepții, articolele de pe site se livrează gratis oriunde în lume. Livrarea în România durează între 16 și 20 de zile lucrătoare, dar se poate opta și pentru livrarea rapidă, prin curier, iar astfel pachetul va ajunge la destinație în maxim 7 zile lucrătoare. Acest tip de livrare express costă 15$.


Pentru comanda voastră puteți aplica și unul dintre codurile de reducere de mai jos:
-BTS10: pentru comenzi cu o valoare mai mare de 69$;
-BTS15: pentru comenzi cu o valoare mai mare de 99$.
   Oferta Back to School poate fi accesată AICI si  se încheie pe data de 18 august.

Related Articles

2 comentarii:

  1. Ce de hainute frumoase !!!! <3
    Mi-ar placea sa ma intorc la scoala...imi amintesc ca in fiecare an mergeam si imi cumparam hainute noi, o geanta sau un ghiozdan...frumos!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt dragute. :)
    Ma mai uit si eu pe Choies din cand in cand ce vad ce noutati au.
    Sa ai un weekend frumos!
    Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere

Recent Post