In crema antiaging Glyko Lift Ivatherm review ser antiaging

REVIEW : Gama Glyko Lift Ivatherm (+parerea lui)

Desi inca nu fac parte din rutia mea de ingrijire zilnica, produsele antirid imi par din ce in ce mai interesante. a cei 28 de ani ai mei, observ ca mi-au aparut riduri mici de expresie in jurul ochilor . Nu este inca o problema foarte mare, stiu...insa am inceput sa citesc si sa devin interesata de subiect.

Cand am primit propunerea Ivatherm de a testa gama GlykoLift (Crema si Ser cu efect de lifting ) m-am gandit automat la sotul meu. 
El are varsta potrivita pentru a folosi astfel de produse, are cateva riduri pe ici pe colo..asa ca in viziunea mea era candidatul ideal pentru a le testa. Pentru ca de ceva timp incoace oricum foloseste produse antirid  pentru ingrijirea tenului a acceptat propunerea mea. Happy me!

Ce spune producatorul?


Produsele gamei GlykoLift cu efect de lifting sunt recomandate tuturor tipurilor de piele matura (sensibila, normal/mixta sau uscata). Datorita ingredientelor inovatoare obtinute prin glicobiotehnologie, crema si serul au efect imediat si pe termen lung de netezire a ridurilor, cresterea luminozitatii tenului, oferind incantatoarea senzatie de “stergere a timpului”. Ajuta pielea sa combata imbatranirea intrinseca si extrinseca si sa isi recapete fermitatea si elasticitatea.


GlykoLift Crema cu efect de Lifting

Crema cu efect de lifting recomandata tuturor tipurilor de piele matura (sensibila, normal/mixta sau uscata). Datorita ingredientelor inovatoare obtinute prin glycobiotehnologie, crema are efect imediat si pe termen lung de netezire a ridurilor, cresterea luminozitatii tenului, oferind incantatoarea senzatie de “stergere a timpului”. Ajuta pielea sa combata imbatranirea intrinseca si extrinseca si sa isi recapete fermitatea si elasticitatea.


COMPOZITIE SI PROPRIETATI
Glycokine Factor STM  reduce seminificativ ridurile (cu 46% dupa numai 1 luna). Glycokinele sunt zaharuri naturale, obtinute cu acuratete exclusiv prin biotehnologie, ce imita din punct de vedere structural si functional structurile de oligozaharide din piele. Acestea sunt unice prin faptul ca actioneaza asupra keratinocitelor si induc reactii in lant pana la nivelul fibroblastilor din derm, stimuland productia a numeroase macromolecule (laminina 5*, acid hialuronic si elastina). Rezultatele sunt imbunatatirea hidratarii si a elasticitatii, netezirea ridurilor si a liniilor fine. 
Phycojuvenine (extract de alge brune) este bogat in polizaharide, polifenoli si poliol. Reintinereste si protejeaza celulele stem adulte de la nivelul dermului, prelungind tineretea tesutului. Stimuleaza sinteza de colagen si reface pielea fragila si subtire.
Acidul hialuronic cu greutate moleculara mare hidrateaza intens si impiedica pierderea transepidermica de apa.
Untul de Karité reface elasticitatea pielii si are efect emolient de durata.
Vitamina E este un puternic si binecunoscut antioxidant.

Soft-focus powder are efect optic de estompare a ridurilor.

Ce putem spune dupa testare?
Crema are o textura densa, intra rapid in piele si nu trebuie aplicata o cantitate mare la fiecare utilizare. Nu lasa nici o pelicula grasa pe ten, se absorbe rapid si complet. Mirosul este placut dar extrem de discret, exact cum ii sta bine unei creme de fata, parerea mea.
Tenul se simte hidratat , catifelat si are un aspect sanatos.
Cand l-am intrebat pe al meu sot a spus ca cel mai mare plus pentru el e ca intra rapid in piele si nu isi simte tenul incarcat. Nu suporta sa simta creme pe fata si nici balsam pe buze :))

GlykoLift Ser cu efect de lifting

Contine aceeasi combinatie de ingrediente active, dar intr-o concentratie mai mare. Serul a intrat in rutina ingrijirii zilnice a pielii. El este o solutie apoasa, lejera, ale carei ingrediente sub forma de molecule mai mici penetreaza in profunzime. Este foarte rapid absorbit in piele. Se aplica inaintea cremei anti-aging GlykoLift.


Ce putem spune dupa testare?

Textura este usoara, la fel ca si crema intra rapid in piele. 
Ador faptul ca se dozeaza foarte usor cu pipeta din dotare. Mirosul este unul foarte discret si placut, exact asa cum imi place. Al meu nu are preferinte in legatura cu asta asa ca mi-am permis sa imi exprim eu punctul de vedere aici :)
Ambalajul este foarte frumos, intotdeauna mi-au placut genul acesta de recipiete iar faptul ca dozarea se face cu ajutorul pipetei face aplicarea serului mult mai usoara.




Mai jos vedeti textura fiecaruia: se poate observa cat de densa este crema comparativ cu serul.



Recomandarea este ca ambele sa fie utilizate dimineata si seara, pe o perioada suficienta de timp, de obicei 6-8 saptamani.
Cred ca va dati seama ca al meu nu a respectat aceasta recomandare. El aplica produsele de regula seara, dupa baie. Din pacate nu in fiecare seara. 
Dupa o luna de utilizare (asa cum am spus mai devreme) tenul lui arata un picutz mai bine. Ridurile de pe frunte par sa se fi redus iar ochii par mai odihniti.  Este multumit de efecte si imi spune ca e hotarat sa le folosesca in continuare, pentru ca "promit". 

Produsele se gasesc in farmacii sau pe www.ivatherm-shop.ro 
Pentru aceia dintre voi interesati de aceasta gama, acum puteti comanda un pachet care include cele 2 produse :platiti doar serul, crema o primiti GRATIS. 
Eh, asta da oferta ! Mai multe detalii AICI.


Voi ati utilizat produse anti-aging Ivatherm? Daca da, ce parere aveti de ele?
Si inca ceva: cati dintre iubitii/sotii vostrii folosesc produse pentru ingrijirea tenului? Aici nu ma refer la Balsam dupa ras sau AfterShave :P
Sunt chiar curioasa de raspunsurile voastre, pe cuvant!


O seara minunata,
Pe curand!

Related Articles

1 comentarii:

  1. si eu il am si sunt foarte incantata de el..lasa pielea asa fina....printre putinele produse care m-au convins ca, cu adevarat merita

    RăspundețiȘtergere

Recent Post