In alta roma Feeric Fashion Days 2014 mitichi style interview

[style INTERVIEW] :MITICHI


V-am spus deja ca incerc sa dezvolt blogul cat de mult pot...si ca ma bucura fiecare realizare a sa. E si normal, este o parte din mine...care ma relaxeaza, defineste si imi aduce zambete...
In acest sens azi inaugurez o noua rubrica, [style INTERVIEW] care presimt ca o sa imi fie tare draga.  Imi doresc sa am in cadrul ei oameni de seama, din mediul online sau nu, care sa aiba ceva de spus si mai ales de impartasit lumii, prin mine.

A acceptat sa fie cel care "da startul" Mitichi, producatorul cel mai mare festival de moda din Balcani , FEERIC Fashion Days(AICI-detalii despre editia 2014 )

Eu deja stiam ca este extrem de ambitios si gandeste mult in perspectiva, asa ca marturisesc ca unele raspunzuri le anticipam ...va invit si pe voi sa cititi interviul, sunt sigura ca o sa va placa.




  1. Buna Mitichi! Spune-mi cateva lucruri despre tine. Ce ar trebui sa stie lumea despre Mitichi?
Nu stiu daca lumea trebuie sa stie despre Mitichi dar mi-ar placea ca cei care au intrat in contact cu lumea mea sa stie ca sunt un om creativ care cauta mereu sa faca mai mult decat deja a facut. Ambitie parca se numeste acest lucru dar pe langa ambitie cred ca sunt cunoscut pentru lipsa de conformare la tipare.
  1. Descrie-mi stilul tau vestimentar si dezvaluie care sunt sursele tale de inspiratie.
Aici e putin mai delicat. Nu prea am un stil vestimentar anume. Incerc sa respect dresscodul la evenimente si in rest ma imbrac in acord cu vremea si cu starea interioara. Tin cont de cromatica de simplitate si recunosc ca deseori imi place sa arat dezordonat in dezacord cu felul in care ma imbrac la evenimente.

  1. De unde culegi informatii despre tot ce tine de fashion? 
Sunt mereu in contact cu fenomenul modei pentru ca sunt unul dintre cei care il dezvolta si il promoveaza asa ca am surse foarte bune. De la designeri, stilisti, producatori jurnalisti si bloggeri. Si informatiile le obtin direct de la ei “prin viu grai”J sau pe canalele de socializare
  1. De unde obisnuiesti sa iti achizionezi hainele si care sunt brandurile preferate?
Ooo cat imi place sa iti raspund la intrebarea aceasta pentru ca stiu ca multi oameni vor fi surprinsi de raspuns. Am ales sa dau putini bani pe haine. Astfel, rar, foarte rar cumpar haine de firma. Imi cumpar haine din outleturi de cele mai multe ori si au fost ocazii cand nu am ocolit second handurile. Ba chiar acolo am gasit lucruri care sunt extrem de particulare si rare prin calitate si model, in special pantofii brogues, preferati mei.
  1. Care crezi ca sunt cele mai importante lucruri pe care un barbat trebuie sa le stie despre moda si stil? Dar o femeie?
Si barbatii si femeile trebuie sa stie sa se imbrace corect. Nu e greu sa faci asta. Imi place expresia “less is more” si daca nu esti sigur de tinuta ta adopta una safe. La barbati ar trebui sa fie foarte simplu pentru ca sunt cateva reguli de baza pe care daca le cunosti nu dai gresi. Valabil si pentru barbati si femei e sa incerce sa indrazneasca sa adopte culori si imprimeuri in tinute sa incerce sa le echilibreze dar sa se documenteze anterior. Si orice ar pune pe ei sa poarte ca si cum ar fi parte din corpul lor, cu mandrie si cu atitudine sigura.
  1. Ca veni vorba de femei...ce crezi ca poate face o femeie pentru a fi chic?
Femeile sunt chic prin natura lor. Sa fie feminine si sa se ingrijeasca de felul in care arata dar cu moderatie. Sa nu exagereze si sa transforme realitatea pentru ca isi creeaza deservicii. E important sa fie cat mai independente si sa se respecte, sa se adapteze situatiilor diferite in care se raporteaza la societate.



  1. Cand si cum a aparut pasiunea pentru fotografie?Au existat momente sau oameni care ti-au influentat decisiv cariera?
Fotografia a aparut in viata mea cand inca eram la varsta frageda cand inca se lucra pe film. Am fost pasionat dar era prea costisitor si greu sa iti conturezi un viitor ca fotograf. Peste ani m-am intors la fotografie printr-un concurs de imprejurari, lucrand in publicitate. Am facut fotografie la un nivel ridicat dupa ce dintr-o joaca am participat la un concurs national de fotografie de moda, pe care l-am castigat. Oamenii din jurul meu mi-au marcat existenta. In fiecare etapa a vietii au fost oameni care mi-au fost alaturi si care m-au determinat sa evoluez.
  1. Nu de mult s-a incheiat festivalul Alta Roma si stiu ca tu ai fost prezent acolo.Vorbeste-mi putin despre atmosfera de acolo, evenimente, oamenii prezenti...
Alta Moda, saptamana modei din Roma organizata de Alta Roma, inseamna asa cum ii spune si numele, moda inalta. Sau in franceza haute couture. Am intrat in contact cu primii oameni din companii ce detin branduri ca Fendi, Bvulgari sau Balestra. Am interactionat cu jurnalisti de la cele mai importante publicatii de moda din lume, si cu producatori din domeniu. Alta Moda a reprezentat o sursa de informatii si inspiratie pentru mine. Voi aplica in Feeric toate cunostintele accumulate iar contactele stabilite acolo se vor concretiza in colaborari.
  1. Care sunt planurile tale de viitor? Ce teluri iti doresti sa atingi?
Gandesc proiectele pe termen lung asa ca nu as putea spune in cat timp imi doresc sa imi ating obiectivele dar stiu sigur ca vreau ca Feeric sa devina unul dintre cele mai importante proiecte de moda din lume. Calea urmata pana acum ma face sa cred ca acest lucru va fi posibil in viitor. Un alt plan e sa produc un film si sa il regizez si M calendar, celalalt proiect al meu sa fie un proiect exclusivist aici in Romania dar sa devina cunoscut la nivel international.
  1. Sibiul , dupa cum stii are atatea festivaluri si evenimente..pentru toate gusturile. Cat de important e sa aiba si unul de moda?
Anul acesta Feeric s-a mutat si la Alba Iulia iar din editia viitoare se pare ca atat Sibiul cat si Alba Iulia reprezinta orasele gazda pentru Feeric. E important pentru orice oras sa aiba un asemenea festival care poate dezvolta si industria din acest domeniu. Sibiul a reprezentat pentru mine contextul prielnic de dezvoltare a unui astfel de proiect. Deschiderea aratata de Primaria Municipiului Sibiu e unul din motivele pentru care Feericul s-a dezvoltat atat de repede si de frumos. Felul in care arata Sibiul si toate locurile in care derulam prezentari de moda contribuie la aprecierile pe care le acumuleaza festivalul.


  1. Descrie o zi perfecta, in imaginea ta.
O zi perfecta poate fi o zi in care faci ceea ce doresti. Pot fi lucruri simple sau pot fi realizari imense. Cred ca zilele perfecte ni le facem fiecare in functie de asteptarile mai mult sau mai putin realiste pe care le avem de la noi si de la cei din imediata apropiere.
  1. Puneti o dorinta si spune-ne-o .
Imi doresc ceea ce am spus mai sus. Ca Feeric Fashion Days sa devina unul dintre cele mai importante proiecte de moda din lume alaturi de saptamanile modei din cele 4 orase capital ale modei, Paris, New York, Milano, Londra.
  1. Unde poti fi gasit/urmarit?
Cel mai in largul meu ma simt pe facebok Simplu, Mitichi fie pe pagina fie pe profil personal sau cu un search pe Google se obtin mai multe informatii. In ultima instanta si www.mitichi.com va sta la dispozitie.


Cam atat pentru azi, 
Sper sa va placa cel putin ca mie noua rubrica a blogului, va astept in viitor cu mai multe interviuri, cel putin la fel de interesante.
O dminica placuta sa aveti!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post