In fond de ten revlon nearly naked produsecosmetice.ro review revlon nearly naked

[review]: Fond de ten Nearly Naked, REVLON

Stiti deja ca fondul de ten este dupa parerea mea produsul de care nu ma pot desparti si il consider super neceesar in orice trusa de make-up. Nu spun asta din postura unei persoane care are super probleme cu tenul (desi imi cam da de furca in ultimul timp, ce-i drept) ci pentru ca ador sa vad tenul mat cu aspect perfect.
De regula aleg fonduri de ten cu putere de acoperire medie spre mare, tocmai din considerentul pe care l-am spus mai sus: fiecare imperfectiune trebuie sa fie acoperita iar tenul trebuie sa aiba un aspect perfect. Eh, fiecare cu piticii lui..nu-i asa?

Pentru ca imi place tare mult Revlon Colorstay si mi se potriveste de minune, am ales acum un alt fond de ten marca Revlon- de data asta Nearly Naked.
Un alt pitic de-al meu e sa imi cumpar produse complementare, care mi se pare mie ca lucreaza impreuna. Pentru ca aveam deja pudra din aceeasi gama...am zis ca trebuie sa am si fondul de ten.
Nu de alta, dar in ceea ce ma priveste...niciodata nu ai prea multe fonduri de ten :))

Revenind, produsul arata cam asa:




Ce spune producatorul?


* Nearly Naked este fondul de ten ideal pentru un machiaj care te revigoreze si iti lumineza tenul;
* Are o textura delicata, lejera in perfecta armonie cu pielea ta;
* Acopera imperfectiunile si desavarseste aspectul natural al tenului;
* Se contopeste cu tenul tau si este atat de usor incat doar tu vei sti ca porti fond de ten;
* Aplicati cu degetele, cu buretelul sau cu o pensula pentru fond de ten. 
* Contine factor de protectie SPF 20

Dupa  ce l-am folosit aproape 2 saptamani mi-am format si eu o parere despre el pe care o impartasesc acum cu voi: textura e una ceva mai lichida decat eram eu obisnuita dar nu pot spune ca m-a deranjat acest aspect. Mai mult, imi place ca nu se usuca instantaneu cand e aplicat pe fata, deci ramane mai mult timp pentru al intinde asa cum trebuie . La fel ca si Colorstay prezinta un miros dar mie nu mi se pare deloc puternic sau deranjant. Datorita texturii lichide e foarte usor de intins pe piele. Eu folosesc de cele mai multe ori degetele si aspectul final este unul foarte ok.

Acoperirea e una mica spre medie (arata foarte natural pe fata, uniformizeaza nuanta tenului, dar nu acopera in totalitate petele sau pistruii) si eu l-am gasit a fi buildable. Am incercat sa aplic inca un strat subtire dupa ce am asteptat aproximativ 5 minute iar rezultatul a fost satisfacator. 
Totusi, sincer il prefer intr-un singur strat .

 Eu am ales nuanta 190 TRue Beige (dupa ce m-am sfatuit putin cu Loredana de la produsecosmetice.ro ) care mi se potriveste perfect. 




 190 True Beige


Imi place tare mult faptul ca se adapteaza destul de bine nuantei tenului meu....asa ca nu lasa nici o urma si nici un efect de masca.
Cu siguranta este un fond de ten care este poate fi folosit cu prisosinta vara. Atunci cand nu prea suportam straturi de fond de ten care incarca inutil tenul si nu il lasa sa respire.  Bineinteles ca reprezinta un mare plus faptul ca are integrat un FPS 20 care protejeaza tenul de efectele nocive ale soarelui si previne imbatranirea prematura a pielii.

Referitor la rezistenta la transfer : l-am folosit acum, cand temperaturile sunt destul de ridicate. Totusi nu am murdarit telefonul (urasc cand se intampla asta ) si nici rochitele albe ale Antoniei cand am strans-o in brate (de fiecare data reuseste sa se atinga de fata mea machiata, zici ca vrea express sa faca asta :>) . Deci, pot spune cu siguranta  ca este rezistent la transfer.

Un alt aspect foarte important : produsul are cateva ingrediente foarte benefice pielii : niacinamide, ulei de jojoba, extract de ceai verde, ceramide (cu rol reparator).

Produsul are 30 de ml si o perioada de valabilitate de 24 luni.



Daca e sa vorbim despre ce nu imi place la el  este ambalajul, este din sticla, nu are pompita si nu pot controla cantitatea de produs pe care mi-o doresc. Aceeasi problema ca la Colorstay, nu o sa inteleg niciodata de ce lor li se pare mai ok acest design.

Apoi, un alt aspect destul de neplacut pentru mine e dat de faptul ca dupa 4-5 ore de la aplicare incepe sa luceasca in zona T (nas si frunte). Daca aplic pudra din aceeasi gama (gasiti review AICI  ) nu mai exista aceasta problema.

Asa ca nu consider un capt de lume acest micut detaliu.



Ca si concluzie, fondul de ten Revlon Nearly Naked se intinde frumos pe pielea mea, se adapteaza culorii acesteia, netezeste imperfectiunile, fara a masca insa pielea. Are o textura fina, placuta, extrem de lejera si imi place tare mult cat de natural se vede pe tenul meu. 
Acopera destul de bine (dar nu perfect) punctele, semnele sau imperfectiunile de pe fata fara a incarca inutil tenul. Este foarte placut de purtat, are o formula rezistenta, confortabila si perfecta pentru vara.

Poate fi achizitionat de AICI - la reducere acum-30%

Voi? L-ati incercat? Va tenteaza ?

Related Articles

1 comentarii:

  1. Nu l-am incercat.Sunt in cautarea unui fond de ten bun. Mersi de pont. Am sa arunc o privire pe site! :*

    RăspundețiȘtergere

Recent Post