In personal

Cateva ganduri la inceput de 2014 !

Desi au trecut cateva zile bune de cand am intrat in noul an, iata ca doar acum imi fac putin timp sa va  spun cateva cuvinte ...nu de alta, dar imi e tare tare dor! De voi, de blog...
Pe cuvant!

Nu cred ca are rost sa va mai spun si eu cat de repede a trecut anul trecut pentru mine, cat de plin si cat de frumos a fost.
Pot spune doar ca uitandu-ma in trecut sunt sigura ca 2013 a fost anul meu ...de apogeu. Am facut cunostiinta cu cel mai frumos si pur sentiment din lume, dragostea de mama. 
Ingerasul nostru mi-a acaparat fiecare particica a corpului, a mintii si a sufletului si s-a cuibarit atat de bine acolo...incat sunt sigura ca nu se va schimba lucrul acesta niciodata.
A fost un an in care am simtit de atatea ori ca Dumnezeu ne iubeste...incat ar fi o blasfemie sa nu ma incred in el. Am trait atatea si atata clipe de fericire maxima ...incat, gandul cu care am intrat in anul 2013 ("Doamne, nu cred ca exista fericire mai mare decat cea pe care o traim noi acum") m-a urmarit tot anul. M-am surprins de atatea ori spunand asta in gand....

Pe de alta parte, tot 2013 a fost si un an obositor, greu, frustrant. Am facut cunostiinta cu stari pe care nu le-am mai simtit pana acum...
Am avut o mie de ganduri, o mie de intrebari.
Am fost atat de obosita (psihic si fizic) incat zile si saptamani in sir...singura mea dorinta era...sa dorm:) Acum cand ma gandesc, imi vine sa rad...insa credeti-ma ca nu este un sentiment placut.
Oricum, in concluzie....anul 2013 a avut de toate..insa m-am bucurat si am iubit fiecare zi,minut si secunda din el. 

Ceea ce imi propun si in anul acesta nou, care tocmai ne-a intampinat.
Daca artificiile de Anul Nou , revelionul trecut m-au surprins cu zambetul pe buze, minunea abia nascuta in brate si doar un sentiment de implinire maxima (fara nici o dorinta pentru anul ce avea sa vina) acum lucrurile stau un picutz altfel:

  • imi doresc sa am mai mult timp pentru blog. Adica, sa imi organizez muuult mai bine timpul (sunt praf la capitolul asta, trebuie sa studiez problema, serios) incat sa pot sa trec cat mai des si pe aici. Nu de alta, dar chiar imi place sa scriu...imi sunteti tare drage . Si daca am timp pentru blog, si ma ocup...poate o sa reusesc sa si castig ceva din asta. Ar fi putin ipocrit spun eu sa spun ca nu mi-ar placea asta...asa ca trasez o rezolutie clara in acest sens.
  • imi doresc sa invat limba germana.Sau , mai bine spus...vreau sa invat ceva. Sa simt ca ma dezvolt...si din punctul asta de vedere. Am terminat masterul acum ceva timp...si parca am cam inceput sa ma plafonez. Si nu imi place deloc. Invatarea limbii germana o iau ca pe o provocare (grea, dupa parerea mea) asa ca ....let's do it!
  • imi doresc sa ajungem sa vedem marea. Nu conteza care. Important e sa o vad, sa o simt
  • ca veni vorba de mare...poate poate...reusesc sa fac anul asta si un curs de inot (slabe sanse, mi-am tot propus asta in multi ani si nu am reusit.)Sper sa imi dea un imbold faptul ca sunt mamica si e inadmisibil sa nu stiu innota...daca i se intampla mamarutzei ceva? Hai ca poate asa reusesc...
  • mai presus de tot ...imi doresc Sanatate.
    Stiu ca suna a  cliseu , insa chiar nu e.Imi doresc pentru ingerasul nostru in primul rand...apoi pentru noi, toti care suntem langa ea.
    Pentru ca sa reusim sa ne bucuram unii de altii cat mai mult.

Acum, la sfarsit va arat cateva fotografii postate pe Instagram -unde am ramas cat de cat activa (@lifeologybycarmen) .
Goana dupa cadouri, inainte de Sarbatori:



In sfarsit am facut si eu "pasul cel mare" si am reusit sa ajung la salon sa ma tund. Happy me, e mult mai usor de ingrijit parul asa...



Mamarutza noastra, la fix un an si o saptamana. Are personalitate, ce mai?



Cam atat pentru azi.
Bine v-am regasit, dragele mele! Mi-a fost dor de voi, pe cuvant!

Related Articles

12 comentarii:

  1. Imi place la nebunie cum iti sta cu noua tunsoare, sweety. Mamruta e un ingeras, o iubesc si eu care o vad doar pe insta :))

    Te pup.

    Andreea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesscc frumos draga mea! E o schimbare , nu atat de mare.pe cat as fi vrut ( nu am avut curaj :)) insa e ok. Mamarutza este....iubibila , ce-i drept ;))
      Te pup si eu!

      Ștergere
  2. Ce frumos gand de inceput de an, sa crezi ca nu exista fericire mai mare decat ce simti :) Fie ca 2014 sa fie cum ti l-ai dorit!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa....este intradevar un sentiment deosebit , de implinire. Multumesc de urare....asemenea si pentru tine !

      Ștergere
  3. Bine ai revenit! Ma bucur ca sunteti bine, Carmen si iti doresc din tot sufletul sa iti implinesti toate dorintele pentru acest an! Stiu cum este sa fii mereu in criza de timp...sa vrei sa faci multe si sa nu reusesti intotdeauna, stiu cum este sa fii pe fuga, sa incerci sa impaci pe toata lumea si sa faci fata atator si atator situatii de zi cu zi. S-a dus cu linistea noastra, dar sa fim sanatoase si sa ne bucuram de minunile din viata noastra! Sa ve zi cum zboara timpul de acum incolo...nici nu o sa iti dai seama cum imediat se face vara...si va faceti bagaje pentru vacanta la mare! Bafta cu Germana si inotul...eu nu ma pot lauda cu nici una dintre cele doua :( recunosc, parca m-am plafonat si eu...simt nevoia pentru ceva nou, dar se va intampla cat de curand :)) ma intorc la serviciu, dupa doi ani de pauza !!! Te pup, toate cele bune, tinem aproape!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nadia , in.primul rand multumesc tare mult pentru comentariile tale cu atat de.mult.continut....de fiecare data. Le citesc cu drag.si.ma. bucura tare mult.
      Ai mare.dreptate...chiar zilele astea imi aduceam aminte cum faceam eu tot ce vroiam acum 2 ani....:))) eheee, a trecut timpul.
      Nu exista nici o urma de regret....fiecare etapa a vietii vine.incet incet....si trebuie sa ne bucuram de ea.
      Bafta multa la servici....sa te acomodezi repede:) Eu mai am 1 an , aproape ;)
      Te pup

      Ștergere
  4. Ma bucur ca ai revenit si sper ca o sa te si tii de treaba :P. E frumos aici, trebuie!
    Mare parte a textului se potriveste si mie, stii bine. Nu am scris asa la sentiment pe blog, m-am abtinut dar ma bucur mult cand vad ca asa fericire nu traiesc doar eu.
    Te pup tare tare si-ti doresc un an perfect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa daaaa daaaa....E frumos aici, trebuie sa ma tin de treaba ! Promit ca fac tot ce pot...mai mult...nu stiu ce sa zic.
      Pai o sa raresc si eu postarile "la sentiment" anul acesta insa...trebuia sa ma.descarc si eu cumva nu? :))
      Va pupacim...un an ...macar la fel de frumos ca 2013 va doresc :)

      Ștergere
  5. Pupici multi pentru micuta nazdravana, are o privire de: "eu pot", este superba!
    Va doresc un an mai bun, mai plin de zile minunate, cu sanatate si spor in ceea ce faceti!
    Esti o frumoasa si ai trasat cateva sarcini serioase pentru acest an.Cand gasesti reteta pentru gestionarea timpului sper sa o impartasesti cu noi.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! Exact....ea poate, sau cel putin ii place sa creada ca poate !:))) Multumeac frumoa pentru urari si complimente...sper sa reuseac sa.imi gestionez mai bine timpul. Nu am incotro...trebuie sa imi reintru in ritm..nu mai am ce face! :)
      Un an minunat iti doresc si tie!Pup

      Ștergere
  6. Dorintele tale pentru 2014 mi se par mai mult decat decente si iti urez din tot sufletul sa ti se indeplineasca.
    Parul arata excelent, iar printesa este cea mai cocheta!

    P.S. Mi se pare un lucru excelent sa inveti limba germana.

    RăspundețiȘtergere
  7. Fetita ta e o scumpete, sa creasca mare si sa fie sanatoasa, sa-ti aduca numai bucurii!
    Fie ca acest an sa fie cat mai reusit si sa-ti inteplinesti toate dorintele pe care ti le-ai pus.
    Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere

Recent Post