In Feeric Fashion Days 2013 FFD 2013 fundatia MITICHI

FFD-> Day 5

Ziua 5 a debutat cu Fashion stART – colectiile individuale ale studentilor de la specializarea Design vestimentar din cadrul ULBS / Hala Balanta
Decorul industrial, macaraua mobila ce a transportat una dintre manechine pe intreaga durata a pasarelei au fost punctele cheie ale acestei prezentari.




 Nu pot spune ca a fost foarte pe placul meu acesta prezentare. 
Machiajul nu mi-a placut mai deloc- mi-a adus aminte de Iulia Albu, iar pentru mine personal asta inseamna-not nice!
Apreciez totusi faptul ca la fel ca in anii trecuti, organizatorii dau o sansa si mai ales o mna de ajutor studentilor de la Design Vestimentar...iar asta inseamna mult, spun eu.


A doua prezentare a zilei a avut loc la Depoul CFR- Cristian Samfira.

De o geometrie perfecta spatiul a sprijinit si a pus in valoare creatiile vestimentare, cu atat mai mult cu cat manejul, prezentarea generala a colectiei, s-a desfasurat pe placa turnanta,cu o intoarcere de 360 de grade in fata publicului.





A treia prezentare a zilei a fost si cea mai spectaculoasa, dupa parerea mea.
Florin Dobre si-a prezentat colectia masculina  in incinta restaurantului Max- mai bine spus, pe terasa acestuia.












Un mare Like! de la mine!
Voi ce spuneti? Care dintre cele 3 prezentari o considerati cea mai reusita?

Pupici!

Related Articles

2 comentarii:

  1. Cu toate ca personalitatea lui are ceva care nu-mi place, in schimb hainele lui Florin Dobre tind spre superlativ :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea....nu pot sa ma pronunt deloc cu privire la personalitatea sa. Nu l-am cunoscut personal si nu stiu nimic despre el din punctul asta de vedere. Insa ...asa cum spui creatiile si showul este clar la superlativ.
      te pup!

      Ștergere

Faceți căutări pe acest blog

Follow by Email