In Feeric Fashion Days 2013 FFD 2013 fundatia MITICHI

FFD ->Day 4

Dragele mele,

Desi mi-am dorit sa postez in fiecare zi noi vesti de la Festivalul care tocmai s-a incheiat, weeckendul acesta nu am avut nici cea mai mica sansa sa ma apropii de calculator. Totusi am urmarit tot ceea ce s-a intamplat online (tks alinaceusan-Instagram) si abia am asteptam sa pot vedea fotografiile oficiale.
A patra zi a festivalului a inceput cu prezentarea de modă Pedja Neric / Fabrica de dulciuri Boromir.






A doua prezentare a zilei a avut loc intr-o locatie superba, Pasajul Scarilor din orasul de jos....Prezentarea a fost semnata Natalia Vasiliev , a fost una pe care eu personal am asteptat-o cu nerabdare si care mi-a placut taare tare mult.Enjoy!





 
Mie personal imi plac mult locatiile alese, fara doar si poate. Desi hala Boromir imi era cunoscuta de la ultima editie a MCalendar, am host placut surprinsa de cat de bine 'se incadrau in peisaj" modelele . Mi-a placut in mod deosebit faptul ca productia nu a fost inchisa, iar angajatii erau prezenti.
Natalia Vasilief a fost clar la inaltime, iar creatiile sale au fost suuperbe!



Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post