In yves rocher

Super oferta Yves Rocher -> 1 produs la un 1 ron

Dragele mele,

 Daca sunteti abonate la newsletterul celor de la Yves Rocher sigur ati primit mailul cu aceasta oferta, iar daca nu, va spun eu acum ca sa profitati pentru ca eu spun ca merita, sau cel putin asa mi se pare mie: la cumparaturi de 99 ron (exceptiile le gasiti mai jos, in imagine) puteti sa beneficiati de cel mai scump produs din cos la 1 ron.


Acum este momentul cel mai bun pentru acelea dintre voi care vor sa incerce unul dintre parfumurile Yves Rocher, de exemplu. Eu o sa ma gandesc in seara asta daca plasez vreo comanda. Nu stiu de ce as mai avea nevoie, mai ales ca mi-am propus sa termin tot ce am in dulapiorul din baie inainte sa imi cumpar ceva:)
Vedem noi daca rezist:)
Pentru acelea dintre voi care sunt interesate de oferta, o puteti gasi AICI.

Va pupacesc!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post