In No7 review

Review:No 7 Protect&Perfect Intens Beauty Serum & Day Cream

Dragele mele, 

Pentru ca a trecut deja ceva timp de la ultimul review, si pentru ca s-au adunat destul de multe produse care asteapta cumintele sa va povestesc desore ele, o sa incerc sa scriu cat mai multe in urmatoarea perioada.
Pentru azi am ales 2 produse, pe care le folosesc deja de ceva timp, mai exact Protect &Perfect Intens Beauty Serum si Day Cream .

Produsele arata cam asa:



 Au deja ceva vechime in dulapul din baie, dupa cum se poate observa si in fotografie sunt aproape terminate. Deci, pot spune ca mi-am format o parere despre ele, cat de poate de bine documentata:)
Incep prin a spune ca le-am primit odata cu abonamentul la Marie Claire de anul trecut (erau cadou la un abonament pe minim 6 luni daca nu ma insel ).In momentul in care le-am vazut m-am gandit ca o sa le foloseasca mai mult sotul meu insa pot spune ca le-am folosit in egala masura, poate eu un pic mai mult:P

Despre  Protect & Perfect Intens Day Cream pot spune ca la momentul in care am inceput sa o folosesc s-a transformat destul de repede in crema mea preferata. Este hidratanta, textura este foarte cremoasa, se absoarbe destul de repede in piele iar misrosul este discret dar nu extraodinar de frumos. De fapt, ca si paranteza imi dau seama ca nu imi vine acum in minte nici o crema de fata care sa imi placa foarte mult cum miroase.
Recipientul are un design foarte atragator, este confectionat din sticla . Ceea ce nu imi place mie (in general la fiecare crema, deci nu in mod special la aceasta ) este faptul ca la fiecare utilizare trebuie sa imi introduc degetele in 'borcanel". Nu mi se pare deloc igienic, iar spre sfarsitul utilizarii devine destul de deranjant.
Cantitatea de produs este mai mult decat suficienta, adica 50 ml.
Poate fi cumparata din farmaciile Sensiblu , stiu sigur ca acolo exista cam toata gama No 7. Pretul chiar nu stiu sa vi-l spun, din pacate.


 Despre al doilea produs Protect&Perfect Beauty Serum va pot spune ca are o textura mult mai usoara decat crema de zi si se absoarbe in piele mult mai repede. Pielea are un aspect catifelat si hidratat instant, ceea ce mie imi place. 
Nu l-am folosit asa cum recomanda producatorul, adica inainte de crema. Pentru ca eu nu am inca riduri vizibile (inca!) i l-am dat sotului meu care e multumit de rezultate.
Recipientul este pe placul meu, produsul poate fi dozat cu usurinta iar totul este mult mai igienic.
Cantitatea este suficienta, cred eu ca 15 ml sunt mai mult decat suficienti  pentru ca se intinde foarte bine si oricum nu ai nevoie decat de o cantitate foarte mica la fiecare utilizare.
In fotografia de mai sus am incercat sa va arat  o chestiune extrem de ciudata pentru mine cel putin: nu sunt trecute pe cutie ingredientele, pe nici unul din ele. Din cate imi aduc aminte nu au venit ambalate in alta cutie, pe care sa fie trecute acestea..deci este totusi un pic ciudat,nu?

In ceea ce urmeaza vedeti consistenta fiecareia dintre cele 2 produse, puteti observa cat sunt de diferite.
 

Intre timp, tenul meu s-a mai schimbat un pic iar crema nu se mai numara printre preferatele mele. Daca facea minuni atunci cand nu eram atat de obosita ca acum...nu mai pot spune acelasi lucru. Nici ca baza de machiaj nu mai poate fi folosita.
In concluzie, nu o pot recomanda , cel putin -nu acum. Perioada pe care o traversez este putin mult prea obositoare iar acest lucru isi pune amprenta si asupra tenului meu.
Prefer Vichy Normaderm, ca sa va faceti o idee.


Voi ?A-ti folosit produse No7? Sunteti multumite de ele?
 Ce recomandari puteti face?


 

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post