In HERBALIFE review

Review : Gel de dus hidratant cu aloe vera HERBALIFE

Hello everybody!!!

Pentru ca am ramas putin in urma cu review-urile si pentru ca sunt oficial  in ...CONCEDIU..(yeeeey!! happy meee) mi-am propus sa acord putin mai mult timp blogului...pentru ca ...o sa am de unde:) Bineinteles ca iarasi m-am plistisit de modul in care arata- de fapt cred ca niciodata nu am fost pe deplin satisfacuta de asta..asa ca sper sa reusesc sa lucrez putin si la capitoulul acesta.
Asa ca ...here we go!

Am ales gelul de dus cu aloe vera de la Herbalife pentru inceput pentru ca ...imi aduc aminte ca in urma cu ceva timp..am incercat sa citesc 1/2 review-uri ...undeva...(oriunde de fapt) si chiar nu am gasit nici unul.
Nu am mai dat search acum, nu cred ca ar mai fi contat...dar oricum sunt convinsa ca nu prea exista prin blogosfera multe multe review-uri la produsul acesta.
Nu stiu cat de multe tangente a-ti avut voi cu produsele HERBALIFE , dar eu ...declar cu mana pe inima ca nu am folosit mai deloc (adica, sa fiu sincera chiar deloc) inainte sa primesc cadou gelul acesta de dus. Imi aduc aminte ca am fost invitata la n intalniri cu un "nutritionist" sau un "consultant wellenes"- daaaa, si asa mi s-au prezentat dar nu am avut deloc incredere si sincer chiar nu vroiam sa imi pierd timpul cu  asa ceva...auzisem din multe parti ca oricum ai fi, la sfarsitul intanirii aveai o recomandare luunga luunga cu multe produse, care te-ar fi ajutat sa fi suuper ok ...sa ai un corp sanatos:)

in fine...! deci, gelul de dus l-am primit cadou deci sincer chiar nu stiu pretul sau real.
La un search pe google am reusit sa il gasesc AICI la pretul de 61 de ron . Nu stiu exact cat de mare/ mic este in comparatie cu pretul oficial de catalog...dar este totusi o idee.

Arata cam asa:


CE SPUN EI:

Asigură corpului tău o hidratare şi o îngrijire delicată. Trateaza-ţi pielea cu produse pe bază de aloe şi alte plante medicinale. Sucul natural de aloe este bogat în vitaminele A, B1, B2, B6, minerale, microelemente, aminoacizi, care sunt o excelentă nutriţie naturală pentru piele. Aloe vera are proprietăţi curative - antimicrobiene, cicatrizante, hidratante şi antiinflamatoare. Chiar şi pielea uscată, deshidratată şi sensibilă, devine fină şi catifelată.
Bogat in vitaminele A, B1, B2, B6, minerale, microelemente, aminoacizi. Aloe Vera are proprietati curative - antimicrobiene, cicatrizante, hidratante şi antiinflamatoare. Acum te poţi bucura de beneficiile plantei de aloe în fiecare zi. Gelul de duş Herbalife hidratează şi curăţă pielea şi este sigur şi delicat pentru întreaga familie.


CE SPUN EU: 
  • gramajul produsului este relativ ok, adik 400 ml cred ca este suficient pentru a-ti face o parere despre produs
  • -mirosul este extrem de discret( asta ca sa nu spun aproape inexistent) ceea ce mie sincer nu imi place f mult. Prefer gelurile de dush parfumate, care ma fac sa ma simt super fresh dupa dus. Dar , daca vrei sa mirosi numai a parfumul preferat dupa ce ai iesit din baie..este produsul perfect:)
  • in momentul in care l-am desfacut am observat ca era chiar sigilat recipietul- foarte ok!
  • nu este cel mai spumant gel de dus pe care l-am folosit. Daca la inceput credeam ca mi se pare, ca poate este asa doar la prima folosire( oare de ce m-am gandit la asta?:)) acum, cand e aproape pe terminate mi-am dat seama ca nu, nu prea face spuma. Nici asta nu pot spune ca e tocmai pe placul meu
  • dat fiind faptul ca este un gel de dus hidratant, sincer ma asteptam ca pielea mea sa devina mult mai catifelata dupa folosire. Este ok, dar din cate imi aduc aminte cred ca Nivea, Dove sau gelurile de dush de la Yves Rocher sau The Body Shop  clar mi-au lasat pielea mult mult mai catifelata si hidratata


Cam asta este descrierea mea. Nu stiu cat de mult va va ajuta ...dar sincer eu nu il recomand. Bineinteles ca fiecare are propria piele, cu  trasaturile sale...clar exista posibilitatea ca la altcineva acest gel de dus sa se comporte mai mult decat extraordinar..dar , din punctul meu de vedere la pretul acesta claaar se poate cumpara ceva muult mai bun.

Cam atat pentru azi.

Va pupacesc dulce dulce va doresc o seara minunata ...


ps- va pregatesc cateva surprize!!




 

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post