In

TAG: MY FAVOURITE SONG

Iata ca a venit vremea si primei mele "lepse". Yupii!:))
Pentru ca am comentat postul FEDEROVEI am ramas datoare cu o "leapsa muzicala". Mi-a placut mult ideea asha ca o sa incerc sa fac o selectie a catorva melodii care mie imi plac, si care imi amintesc de ceva:

1.THE GODFATHER wedding waltz
Asa cum probabil va imaginati deja, a fost valsul nostru la nunta..am avut si coregrafie...(cam stangace executata...siigur nu as fi primit ,cel putin eu, nota mare din partea lui Mihai Petre). E o melodie putin neobisnuita, dar e a nostra..iar eu o ador.
2.Chris de Burg- So beautiful
Genericul nuntii noastre e montat pe melodia asta. Imi place muult, inca mi se face pielea de gaina cand o ascult. Super like!
3.Paul kALKBRENNER -Sky and Sand
Nu imi aduce aminte de nimic special, imi place mult...e prima melodie de gen care mi-a placut....o ascultam cu foarte multa placere pe vremea cand mai ieseam si eu in cluburi.
4. Paul Kalkbrenner-mAD World
Imi place si acum, in anumite momente poate putin mai mult...habar nu am de ce:)
4.Michael Buble -Hold ON
Sunt fan Michael Buble, ascult CD-ul pe repeat de ceva timp...(pff, cred ca am deja un an :))..melodia asta imi da incredere in mine ..ori de cate ori ma simt..down...down.
5. Adele- Someone Like You
Superba melodie, superba voce...syperbe versuri. Pentru ca ...in ceea ce ma priveste versurile melodiilor conteaza foarte mult...poate uneori mai mult decat linia melodica...melodia asta ma inspaimanta putin. Sper sa nu o cand niciodata ... din suflet:)
6.Alicia Keys- Try sleeping with a broken heart
Imi place mult muuult Alicia Keys...asha ca am ales la intamplare o melodie de-a ei....imi plac mult aproape toate...poate un picutz mai mult ..."No one".
7.Tina Turner -Simply the best
Daca e sa inchid ochii...imi revin in minte serile din OLDIES in dansam cu sotul meu...superba piesa...superbe versuri...o declaratie de dragoste minunata.
8.Florin Chilian -ZECE
"zECE...intamplari ciudate si o minune, te-au adus in casa....zece pictori se tot mira..cat esti de frumoasa".Superb!
9. Eric Clapton- Tears in Heaven
Pentru ca foarte multe persoane f dragi mie nu mai sunt...si pentru ca imi e foooarte dor de ele..uneori simt dorul muuult mai tare ...si atunci ascult melodia aceasta...Imi place, si ma linisteste.
10.Rihanna - Te Amo
Imi place Rihanna. Poate nu melodia asta cel mai mult...aici imi plac versurile si videoclipul.:))

Pfff, si cate ar mai fiiiii...
Deja oricum sunt prea multe...sper sa va placa.

Related Articles

2 comentarii:

  1. La 4,4,5,6,8,10 nu am inteles ce momente te leaga de melodiile respective :P.
    Daca era leapsa cu ce melodii imi plac nu-mi ajungea sa le scriu intr-o singura postare :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. eh naaaa..esti tu rea:)) clar ca nu ai inteles ce momente ma leaga pentru ca nu am scris. Sincera sa fiu, cred ca sunt extrem de putine melodii care ma leaga efectiv de anumite momente..si pe alea, cele mai importante le-am zis!:)
    Asha ca...next time promit ca ma conformez mai bine!!:)pup!

    RăspundețiȘtergere

Recent Post