In

Reminder MY SECOND GIVEAWAY 4U & WISHLisT

Hey!
Hello everybody!

A fost o saptamana incarcata...care a trecut destul de repede..si in care se pare nu am avut timp mai deloc de blog. Adica am intrat in fiecare zi, am citit postarile de pe blogurile voastre..si cam atat. Eh, mai sunt si perioade de genul asta, nu? Vi se intampla si voua?:) Sunt sigura ca da!
La Sibiu este extraordinar de frig...a nins muult muult..totul e alb si inghetat. Carmen are probleme la condus ( se pare ca dezvolt deja o fobie in ceea ce priveste mersul pe zapada/ gheata)...dar se descurca..Igor cresteee...si e suuuper happy ca e atat de multa zapada. Ca veni vorba de Igor...ia uitati ce mare si frumos s-a facut si cat de mult ii place lui zapada :


Nu stim daca noua ni se pare ca e cel mai frumos catzel din lume, sau chiar este...dar we love him!!

 in alta ordine de idei, azi mi-am "creionat" wishlist-ul meu in ceea ce priveste produsele cosmetice. Cam asta ma intereseaza:
Desi pana acum am folosit cativa ani Accord Parfait si am fost( si inca mai sunt ) foarte multumita, iarna aceasta am descoperit ca Infallible este mult mai potrivit tenului meu, cel putin iarna. Este mai hidratant, are o consistenta mai cremoasa..si rezista mai mult. Deci, pana spre sfarsitul primaverii..cred eu ca o sa fim f buni prieteni:)
Nu stiu 100% daca asta va fi vopseaua pe care o voi folosi..cert e ca aceasta culoare imi place. De foarte mult timp imi tot spun ca vreau sa ma vopsesc ( prietenii stiu de ce:)) insa tot aman. Va fi prima data...si deocamdata nu am ales exact nuanta. Stiu doar ca nu vreau decat stralucire..si acoperirea firelor albe...cate sunt acolo, desi nu foarte multe...sunt..pff, varsta asta:)

Pana acum nu am folosit decat foarte rar blush, cel mai des foloseam perle bronzante...dar pentru ca am fata rotunda, imi dau seama ca trebuie conturata.Am citi destul de multe review-uri ok pe net in ceea ce priveste blushul Sleek. Asa ca ..neaparat trebuie sa am asha ceva!
Kit-ul pentru sprancene de la Elf...l-am vazut intr-un review recent facut de Federova. Asa cum spuneam si atunci..il vreau! Deocamdata nu au  disponibila nuanta care ma intereseaza...dar , stau cu ochii pe ei! Am zis!:)
Un set de pensuleeee!!
Neaparat!! De mult timp imi doresc unul...nu am decat cateva pensule ...si parca parca, simt ca am nevoie de mai multe. Probabil nu chiar de 19 sau 21...dar nah, mai bine mai multe...decat mai putine, nu-i asa?
Am gasit AICI cateva seturi ok ...si accesibile. Dat fiind faptul ca le folosesc doar pentru mine, si sunt lainceput cred eu ca sunt ok. 


Eh, cam astea ar fi cele mai "arzatoare" dorinte ale mele :))
Sau cel putin , la astea m-am gandit azi....si listuta asta am memorat-o. 


Inainte sa inchei, va reamintesc de MY SECOND GIVEAWAY 4U. Maine e ultima zi in care va puteti inscrie...
Iata ce puteti castiga :

  • Gel spumant antimicrobian -GEROVITAL PLANT
  • Fluid antiseptic purificator- GEROVITAL PLANT
  • Crema hidratanta -AVON SOLUTIONS 
  • Baza machiaj invisible light - AVON 
  • Tus de ochi - "baby doll blue" AVON
  • Ruj "Dazzling Pout"AVON
  • Rimel watterproof- nuanta Black CG
In 31 ianuarie se anunta castigatoarea...deci profitati de ziua de maine..:)
Va pupacesc pe toate ...si deja incep sa ma gandesc la wishlist-ul de hainutze:)))

kisses!!!
 

Related Articles

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Iti multumesc muuult de tot Cami. Si noua ni se pare superb, dar nah..sti tu..noi siigur il vedem un picutz mai frumos decat este:) Te pup!

      Ștergere
  2. Ce urechi ciudate are Igor! :)) Am observat ca astia de talie mare sunt cam lesinati dupa zapada iar mie imi era mila cand ma gandeam ca stau in ger...unii. Chiar asa, il mai ti in casa pe Ig? :D
    Si eu astept kitul Ash :( si mi-ar placea un blush Sleek, sa-mi zici cum e daca iti iei.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) o daaa...sunt lesinati, vorba ta.
      Igor nu mai sta in casa de muuuult..de fapt,a stat vreo 3-4 saptamani. Atat! Apoi...am ajuns intr-o seara acasa si am gasit tapetul rupt in hol...si brusc ne-am dat seama ca e destul de mare sa stea afara:))
      e OK, acum cu vremea asta..eu ac ceva emotii ..dar el pare destul de ok, e rezistent la frig:)
      pupici!!

      Ștergere
  3. K (cum iti spunea Gaby :D ) Igor??e foarte frumos,dar celalalt "puppy" ce sfarsit a avut=(

    RăspundețiȘtergere
  4. oups---simo sunt =)) tot uit xDxD

    RăspundețiȘtergere

Recent Post