In choies.com reduceri wishlist

WISHLIST : HAPPY NEW YEAR SALE by Choies.com



Dragele mele , 

Dupa sarbatori, in fiecare an , incepe sezonul reducerilor. De fiecare data sunt super entuziasmata cand incep, imi fac liste peste liste si cu greu ma pot organiza sa imi cumpar doar cateva lucruri. Azi mi-am propus sa va arat si voua cateva combinatii de produse, de pe Choies.com


Rochita de mai jos mi-a atras atentia in mod special, imi place ca e atat de incarcata si chiar cred ca ar arata bine in combinatia de mai jos .Cizmele peste genunchi sunt inca vedeta sezonului asa ca ....ce mai asteptam?








Cardigan burgundy:AICI
Rochita :AICI
Cizme overtheknee :AICI
Palarie :AICI


In combinatia de mai jos imi place cel mai mult panltonul. Imi pare unul din item-urile acelea cere dainuie peste ani, nu se demodeaza...si poate fi reiinventat in fiecare sezon. Probabil pentru ca se aseamana cu un trench?



Palton bej :AICI
Geanta :AICI
Rochita :AICI
Cizme :AICI


Pentru acelea dintre voi care prefera imbracaminte casual (comoda si super practica iarna) v-am pregatit mai jos o selectie de cateva produse care mie mi-au facut cu ochiul. Sper sa va placa:



Geaca :AICI
Pantaloni negri:AICI
Pulover :AICI
Ghete :AICI

Ar mai fi multe multe produse , chiar recomand sa va petreceti macar cateva minute aruncand o privire pe Choies.com. De fiecare data cand am comandat de pe acest site am fost multumita de produse, nu am avut surprize neplacute iar produsele au venit in aproximativ 3 saptamani (transport gratuit). Toate produsele aflate la reducere le gasiti AICI

Pe curand!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post