In chicandcurly CURLY Boutique oneCurlyBoutique Sibiu

Shopping in Sibiu: CURLY Boutique


Dragele mele, 

Aveam de mult in gand sa scriu pe blog despre un subiect drag mie , mai exact shopping-ul in Sibiu. Sriti deja cat de mult imi iubesc eu orasul , insa mai stiti si ca din pacate, nu sta foarte bine la capitolul magazine. In urma cu cativa ani s-a deschis si la noi ZARA, mai nou Massimo Dutti si STEFANEL ,dpua trei locatii in Mall dar in rest....daca nu stii unde sa cauti nu prea ai sanse sa gasesti haine deosebite. 

Repet, daca nu sti unde sa cauti :) 
Azi vreau sa va vorbesc despre una dintre locatiile "deosebite" ale Sibiului, din acest punct de vedere : CURLY Boutique . Este o adevarata placere sa ajungi acolo prin insasi amplasarea magazinului : in plin centrul istoric (str Alexandru Odobescu, nr 3-vizavi de Teatrul Gong), la 2 minute de Piata Mare. Eh, si cui nu ii place Piata Mare? :P

Ajungem apoi la ceea ce este mult mai important : ceea ce gasesti acolo. Pe langa o atmosfera relaxata si primitoare, fete cu zambetul pe buze si mai ales haine DEOSEBITE. Stiti deja ca mie imi plac hainele care au CEVA . Hainele care sunt un pic mai "altfel" , care se vede ca sunt facute din dragoste si mai ales , care se aseaza bine pe corp :D
Am gasit o multime de astfel de haine aici. Inca de cand am intrat am inceput sa ma gandesc la venirea sarbatorilor si mai ales la faptul ca habar nu am cu ce ma imbrac in seara de Revelion. Sau in seara de Craciun. 

Fie vorba intre noi, sunt sigura ca 99% dintre voi, cele care cititi acum aveti aceeasi problema. 

Mi-au captat atentia in principiu cateva rochite COLORATE cu un design tare fain. M-am hotarat sa fac cateva fotografii cu una dintre ele pentru ca nu imi permitea timpul sa le iau pe toate la rand  si mi-a placut tare mult culoarea si croiul acesteia. 











Sunt sigura ca v-am facut curioase ! Asa ca va invit sa le faceti o vizita fetelor si sa le spuneti si voi LA MULTI ANI! 
CURLY Boutique implineste vineri ,20 Noiembrie 1 ANISOR si sarbatoreste asa cum se cuvine. Intre 11-19 veti fi asteptate cu zambet cald si un pahar de Prosecco . Zambetul e la fel si daca nu exista Prosecco , va garantez:)) 


   

La muulti multi ani CURLY Boutique!


Related Articles

2 comentarii:

  1. Foarte frumusica rochia si iti vine tare bine, dar eu m-am indragostit rau de botine :D
    Kisses
    www.descude.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac botinele, imi place rochia (in special culoarea), imi place si locatie. Ce mai imi place tot!

    RăspundețiȘtergere

Recent Post