In Berska kurtmann.ro OOTD

#Winter PreciousMoments


Am purtat : Parka Berska 
                          Fular Berska -HERE





Fotografiile de mai sus sunt vechi, au aproape 4 ani deja.
De ce vi le arat acum? Din doua motive: 

  1. vremea e aproximativ la fel...atata zapada pe cuvant daca am mai vazut de atunci.
  2. port unul dintre fularele mele preferate. Pe care il pierdusem iarna trecuta si pe care l-am "regasit" AICI , la un super pret. Mai are rost sa va descriu entuziasmul meu atunci cand l-am vazut disponibil? E suuuper calduros, lung si pufos. Just loove it!
Si, fie vorba intre noi...nu m-am schimbat prea tare de atunci. 
Doar cateva (muuulte) fire de par albe, poate putin mai slaba ca atunci (cel putin asta imi spune toooata lumea, kilogramele au ramas aceleasi) .
In rest, same Carmen.




Related Articles

3 comentarii:

  1. La multi ani, draga mea si insanatosire grabnica mamarutei!
    Cand ai postat pozele astea acum multi ani, atunci te-am descoperit si eu pe tine, mi-ai fost draga si de atunci de tot urmaresc! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani Carmen! Sper ca mamaruta e bjne :*

    RăspundețiȘtergere

Recent Post