In Berska Festivalul Medieval Cetati Transivane Sibiu 2014 kurtmann.ro Sibiu tricou barbati kurtmann.ro

[Sibiul mEU]: Festivalul Medieval Cetati Transilvane 2014

Asa cum am promis, revin cu informatii despre evenimentele din orasul meu iubit. Va spuneam ca exista in fiecare weekend ceva organizat, ceva care sa te faca sa iesi din casa si sa te plimbi pe stradutele frumoase.
Uite ca weekendul trecut nu s-a desmintit....iar la Sibiu s-a organizat a XIV-a a Festivalului Medieval Cetati Transilvane.


Festivalul Medieval “Cetăți Transilvane” Sibiu este un eveniment menit să celebreze zilele orașului Sibiu şi este organizat de paisprezece ani, în ultimul weekend din luna august. Având loc în Centrul Istoric din Sibiu, în piețele, pe pietonala Nicolae Bălcescu, pe străzi și străduţe pietruite, festivalul îmbracă și cheamă tot orașul în sărbătoare. Evenimentul ia startul, an de an, cu tradiționala paradă a personajelor medievale la care participă, costumați în veșmânt medieval, toți artiștii invitați și publicul care de la an la an este prezent în număr tot mai mare (de la 20.000 de spectatori, începând cu ediția 2009).










Desi marturisesc ca mi-ar f placut tare mult sa ajung la spectacolele organizate, mai ales seara in Piata Mare, la fel ca in alti ani, acum nu s-a putut. Am ajuns totusi duminica dimineata (dupa o sambata plina, la o nunta minunata) si inainte de a sarbatori ziua de nastere a fiului unor prieteni (da da, am inceput sa mergem la mai multe zile de nastere de genul:)

Mamarutza noastra a fost mai mut decat entuziasmata de toata tevatura de acolo, erau muulti oameni costumati, decoruri gigant si o multime de copii. Asa ca , nu a prea avut stare...asa cum ma si asteptam, de fapt:P


Cu ocazia asta reusesc sa va arat si ce i-am comandat lui Nelutu de pe kurtmann.ro . Pentru ca marimile pe care le poarta sunt extrem de diferite de la un producator la altul de fieare data imi e destul de teama cand comand ceva pentru el. Stiind ca la Kurtmann politica de retur este exrem de simpla mi-am permis sa ii aleg ceva si lui...
Am ales acest tricou pentru ca mi-a placut tare mult culoarea si mai ales materialul : un bumbac subtire, perfect pentru vara. Daca in prima faza am ales marimea S mi-am dat seama ca era prea mic si l-am schimbat cu M.





 Nelutu poarta Tricou Berska - HERE
(acum la reducere , doar 19 ron!!)

Kurtmann gazduieste acum din nou reduceri (acum 50%) iar preturile sunt super avantajoase. Ne-am obisnuit deja cu ofertele lor, nu-i asa?
Eu cel putin chiar m-am obisnuit si cu greu mai reusesc sa rezist tentatiei cand vad ceva pe placul meu.Iar lucrul acesta se intampla destul de des:)


Festivalul Medieval si ultima zi din luna august au adus pentru noi o noua premiera :prima participare a Antoniei la un atelier de creatie :) Suna tare bine, nu-i asa?
De fapt, mamarutza mea s-a urcat neinvitata pe bancuta special amenajata pentru joaca tuturor copiilor, si a inceput sa se serveasca cu creioane, markere, jucarii si instrumente muzicale.
Tare mult i-a mai placut...abia am reusit sa o iar de acolo, dupa vreo 20 de minute. Nu de alta, dar asteptau alti copilasi la rand:P




Mamarutza a crescut, azi ne pregatim sa facem analizele pentru inscrierea la cresa..iar saptamana viitoare o sa faca o prima vizita acolo...



Cate emotii am...

Related Articles

1 comentarii:

  1. Ce frumoooos!
    Sa-ti traiasca frumusetea de fetita!

    Cat despre Kurtmann, si eu am emotii cand vine vorba de marimi, i-am comandat tatei doua perechi de pantaloni la un interval de timp diferit si ambele i-au fost mari. Sotului meu i-am luat un tricou si i s-a potrivit de minune. Au niste oferteee, suuper!

    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere

Recent Post