In beauty oriflame the one oriflame

"THE ONE" la inceput, SPECIAL ONE acum

Va spuneam mai demult , AICI care au fost primele mele produse de ingrijire...si de la cine le-am primit. Aceia dintre voi care a-ti citit stiti deja ca tata mi-a facut cadou , ce a crezut el ca am nevoie...asa cum spunea el 'chestii de fete, nu stiu eu sa iti spun mai mult". Ciudat e ca mi-au placut si am prins tare drag de ele.
Crema de corp MILK&HONEY  aramas crema mea preferata muult timp. Imi era si la indemana sa o cumpar (aveam prietene reprezentante Oriflame care ma tineau la curent cu fiecare campanie, si rar reuseam sa ma abtin) si avea rezultate frumoase. Plus ca mirosea ataaat de bine...inca imi aduc aminte cat de mult imi placea.

Acum, daca fac o retrospectiva imi aduc aminte ca Oriflame m-a insotit mereu: purtam VOLARE in dimineata in care mi-am cunoscut sotul (acum aproape 10 ani..:>) , in ziua in care am devenit THE ONE pentru sotul meu pielea mi-a stralucit datorita pudrei cu particule stralucitoare Oriflame (pe care inca o mai am...sigur a expirat de mult dat fiind faptul ca azi maine sarbatorim 7 ani de casnicie , insa imi e tare draga) iar in ziua in care am devenit mamica, THE ONE pentru ingerasul nostru...am incercat sa imi trasez o linie fiiina cu un tus Oriflame pe care il aveam in portfard. Ca sa fiu sincera, nu prea mi-a reusit asa cum as fi vrut (deh, durerile nasterii...:>)...dar..a fost acolo.

O urmaresc pe Andreea Raicu pe Instagram si ii citesc constant blogul.
 Asa ca abia am asteptat sa vad materialele promotionale ale campaniei, si mai ales sa vad produsele.
Gama  THE ONE se  anunta a avea produse deosebite care vin in ajutorul nostru...pentru  a fi si a ne simti....THE ONE.



Imi doresc tare mult sa testez noile produse , fiecare arata foarte bine iar imaginea Andreea Raicu cred ca garanteaza deja calitatea lor. Nu-i asa?
Azi este ultima zi pentru înscrierile la campania pentru testarea produselor din noua colecție Oriflame. 
Mai multe detalii AICI.

Voi? Ce parere aveti de produsele Oriflame? Sunt sigura ca puteti face o legatura intre un produs si o amintire...sunt curioasa sa citesc cat mai multe :)



Related Articles

3 comentarii:

  1. Hei,tocmai ce am primit pachetul cu minunatiile "The one",banuiesc ca le-ai primit si tu.Din ce am dedus de pe blog,tenul tau e destul de deschis ca si nuanta(sper ca nu gresesc),vroiam sa te intreb daca te-au nimerit la fond de ten si concealer,ale mele sunt foarte inchise si sunt putin tristuta,par produse atat de bune.
    Te pupacesc

    RăspundețiȘtergere
  2. HELLO ! Sa sti ca eu inca nu le-am.primit....te tin la.curent dupa ce le vad :) Intradevar am.tenul destul de deschis....ai dreptate
    Totusi vara reusesc sa il bronzez destul de bine ;)) Te pupacesc !

    RăspundețiȘtergere

Recent Post