In oferta yves rocher

Oferta Yves Rocher - APRILIE

Dragele mele,

 Acum cateva zile am primit si eu update-ul la oferta Yves Rocher pentru luna Aprilie. Pe mine ma tenteaza un picutz setul Liliac Violet (pentru ca ador mirosul de liliac si abia astept sa imi umplu casa cu muulte muuulte muulte buchete de liliac!!!) insa nu m-am hotarat daca o sa imi comand ceva luna aceasta. Nu de alta , dar vedeta lunii este micutza noastra ..trebuie sa ii cumparam muulte muulte jucarii:)

Aceasta e oferta de luna aceasta.
- reducere 35% la un produs la alegere (exceptie produsele din promotie, seturile, produsele cu bulina verde si cele editie limitata)

- o surpriza la alegere la o comanda de minim 39 ron: apa de toaleta si gel de dus Liliac Violet / set 3 bagaje roz si gri/ set 3 produse indispensabile si trusa pentru farduri / crema BB ten sublim

- transport gratuit pentru comenzile cu valoare mai mare de 79 ron

- o surpriza pentru o comanda de minim 99 ron: crema vitalitate 24 de ore (super crema, o folosesc deja de luni bune si chiar sunt multumita -aveti review AICI )





Pe voi? Va tenteaza ceva luna aceasta? 
Daca sunteti tentata de aceasta oferta, o gasiti AICI

Related Articles

2 comentarii:

  1. Si eu mai nou am inceput sa testez tot felu de produse de la Yves Rocher, sunt chiar misto:)

    pupici,
    Silvia

    RăspundețiȘtergere

Recent Post