In bookcrossing

Reminder&Update BOOKcrossing NOBILA CASA - James Clavell

Dragele mele,





 
Azi mi-am propus sa va reamintesc ca exista pe blog un bookcrossing deschis, pana la sfarsitul lunii.Cartea pe care am ales-o face parte din literatura universala, din punctul meu de vedere operele lui James Clavell trebuie neaparat citite de fiecare dintre noi.

Mai multe detalii despre carte gasiti AICI-in postarea principala.

Pentru ca , din pacate, nu au fost foarte multi doritori am decis sa schimb putin regulile.
Ce trebuie sa faceti?
  • Sa ma urmariti prin GFG
  • Sa postati informatii despre acest bookcrossing pe blogul vostru (inclusiv fotografia de mai sus + link activ ) sau share facebook/twitter
  • Sa imi lasati un comentariu cu informatiile de mai sus si o adresa de mail la care puteti fi contactat/a
Termenul limita pentru inscrieri este 28.02.2013


Random.org o sa ne ajute, ca de obicei.
IMPORTANT: In cazul in care se poate si doreste castigatorul isi ia angajamentul ca va "elibera"cartea sub forma aceluiasi bookcrossing dupa ce o va citi.
Nu este obligatoriu  dar ar fi minunat, s-ar pastra ideea bookcrosing-ului.Totusi important e ca aceasta carte sa fie citita. Eu cel putin asta imi doresc.


Related Articles

1 comentarii:

  1. Hei, m-am inscris, blogul ti-l urmaresc de foarte mult timp,era adaugat de mult in lista de bloguri pe care le citesc, doar ca azi te urmaresc si prin GFC. Am distribuit link-ul pe facebook.

    danielamacsim@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Recent Post