In

TODAY i like: VintageLook giveaway
























fotografiile de mai sus le am salvate pe desktop de muult mult timp, azi deja nu am mai rezistat si le-am postat aici.
imi place atat de mult floarea soarelui, dar din pacate nu am reusit sa fac rost deloc de samanta pentriu a planta si eu cateva firicele in curte...lasa, la anu'nu?:)
cum spuneam si in titlul postarii, cu ajutorul reminder-ului postat de Simona azi, m-am inscris si eu la un supergiveaway.
ce se poate castiga?


Astfel:
PREMIUL I
- 10% reducere la prima comanda pe site-ul Rosebeauty
PREMIUL II:
 
- reducere 10 % la prima comanda pe site-ul Rosebeauty
PREMIUL III:
- 10 % reducere la prima comanda pe site-ul Rosebeauty

 
 
 
Mai multe detalii gasiti pe blogul Simonei-click AICI
 
pupici!!

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post