In review yves rocher

Review: Crema " Anti Fatigue24 H" Yves Rocher

Trebuie sa recunosc ca in ultimul timp au inceput sa imi placa din ce in ce mai mult produsele Yves Rocher.
La job exista un  reprezentat AVON. pfff, daca stau sa ma gandesc..cred ca fiecare dintre voi..aveti macar un cunoscut/cunoscuta care este reprezentant Avon...nu-i asha?Acum imi aduc aminte ca a fost o vreme in care si eu eram reprezentant...dar faceam doar comenzi personale:)) nu de alta, dar imi era aiurea sa ofer tuturor catalogul...habar nu am de ce:P
 In fine, ideea e ca fiind catalogul acela tot timpul la indemana..nu trecea o luna fara sa imi comand ceva..cat de mic: o oja, un fard, un sampon...ceva acolo, sa fie:)) (ca veni vb zilele urmatoare o sa fac un review pentru 2-3 produse dintr-o gama Avon- sper doar sa nu uit ).Nu cheltuiam niciodata foarte mult, dar de cele mai multe ori imi cumparam lucruri nefolositoare..
Acum, m-am reprofilat: fac comenzi Yves Rocher. Produsele imi plac mai mult, mi se par de o calitate mai buna..cu toate caau preturile un pic mai mari, sincer, vad rezultate mai bune in urma folosirii lor. Si asta e tot ce conteaza,in fond..nu-i asa?
Ca sa nu ma mai lungesc...la ultima mea comanda Y. R. am primit cadou o monstra din Crema "Anti -Fatigue24 H".
Eu, cum spuneam o am in varianta mini, dar ea arata cam asha:
Din descrieri, am gasit , citez

Crema Vitalitate 24 de ore este un produs îmbogăţit cu Polifenoli din Viţă-de-vie Roşie. 
Într-o lună de zile: • Atenuează semnele de oboseală
          •  Revitalizează pielea
                                   • Netezeşte ridurile fine şi accentuate



Pareri PRO

  • textura bogata, foarte hidratanta 
  • tenul devine neted si cu un aspect sanatos dupa foarte putin timp de la aplicare
  • clar atenueaza semnele de oboseala...tenul arata revigorat
  • parfum discret si foarte placut
  • amblaj elegant, design placut ( nu stiu pe cate dintre voi va intereseaza asta , dar ...pt mine conteaza un pic si asta)

Pareri CONTRA
  • pretul: pe site-ul Yves Rocher o gasiti acum la 105 ron. Exista si ceva promotii din cate stiu, vazusem intr-o brosura "1+1 gratis" ...si atunci, se ajunge la jumatate de pret...cat de cat ok

Eu sunt foarte placut surprinsa de aceasta crema. Sincer, de ceva timp caut o crema care safie potrivita tenului meu( mixt), si care sa imi arate tenul revigorat...nu stiu exact de ce, dar iarna asta sincer ...chiar nu i-a priit deloc.
Cred ca e ceea ce imi doream, si inclin ca intr-o comanda viitoare sa o comand in varianta full size...daca am noroc sa o gasesc la o promtie:) Totusi, 105 ron mi se pare un pret putin cam mare.


Voi ce credeti?
Ce creme folositi...si ce mi-ati putea recomanda?




Inchei cu o recomandare , tot de la Yves Rocher 
Gelul de dus JARDINS DU MONDE, cu miros de cafea....e extraordinaaar!!
In comanda trecuta eu mi l-am comandat pe cel cu aroma de portocale...(care apropo miroase si el...foooare biiinee) dar , am ramascu gandul la acesta, pe care si-l comandase o colega. 
Deci clar, stiti deja 2 produse pe care le voi comanda data viitoare:))


Kisses!!

Related Articles

2 comentarii:

  1. Crema vitalitate 24 de ore poate fi folosita de oricine?ma refer la varsta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! Din cate stiu eu da, oricum este o crema hidratanta , nu antirid..etc.

      Ștergere

Recent Post