In

Hello! I'm Carmen! Nice to meet you!

M-am gandit mult inainte sa public postul acesta. Pentru ca ... Mi se parea ca  e mai ok sa nu imi fac publica identitatea..sa nu dau nici un detaliu despre tot ce tine de mine...ca si persoana.  Probabil ca va vine sa ma intrebati acum..."pai atunci...de ce ti-ai mai facut blog!? "

Totul a inceput acum aprox o luna. Cautam cateva magazine on-line...nu neaparat pentru ca imi trebuia ceva...ci doar de dragul de a cauta (nu stiu daca voua vi se intampla asta...pentru mine e
frecvent sa intru in magazine fara sa caut ceva..si totusi sa gasesc - spre dezamagirea sotului meu:))) deeeci, hoinaream pe net...si am dat de cateva bloguri frumuselee...printre care si acesta, al Federovei...pe care o stiam deja de ceva timp- dp Facebook ;)) am tot citit..pana cand la un moment dat mi-a  venit ideea sa imi fac  si eu in blog al meu..in care sa arat lumii toate hainutzele pe care eu nule mai port/ nu le-am purtat niciodata. Zis si facut! De aici si numele blogului - ChicBoutique ( pe care ma gandesc sa il modific...btw). Apoi...dupa alte cateva zile...mi-am dat seama ca parca am mai multe de zis...vad lucruri frumoase pe care as vrea sa le impartasesc cu voi...am anumite intrebari..si poate printre voi exista persoane care ar putea sa ma ajute...asha ca am inceput sa scriu..."de
toate pentru toti". O sa existe si o parte a blogului in care o sa va arat cateva lucr'soare de-ale mele...poate va place ceva..

 Acum, revenind la prima idee...mi se pare f normal sa facem cunostiinta...macar sa aveti si voi habar cine se "ascunde" in spatele blogului....mi se pare mie un pic mai normal asha..
Numele meu e Carmen, am 25 de ani, sunt fericita locuitoare a orasului Sibiu (spun asta pentru ca imi iubesc orasul :p), sunt casatorita (de 4 ani si jumatate :D) si....lucrez intr-o banca (nu dau nume...nu vreau sa aruncati cu roshii in mine :P).
 Cred ca v-ati dat seama f usor care este stilul meu vestimentar ..office. Era sa scriu din pacate...probabil asha e ...in 5 (uneori 6) zile /7 ma imbrac asha..deci cam tot ceea ce imi cumpar se incadreaza in stilul asta. Imi plac mult post-urile pe care le citesc gen "outfit of the day" etc etc...dar nu cred ca o sa postez vreodata ...sau poate...never say never,nu?

Ce sa va mai spun despre mine?
Imi plac muuuuuult de tot animalele..imi place sa merg la teatru (am noroc- teatrul Radu Stanca din Sibiu are piese miiinunate si actori grozavi) , sa citesc, sa calatoresc (cui nu-i place?!?), sa ascult muzica, sa dorm..si sa visez:) Probabil ca o sa vedeti destul de multe post-uri despre cele scrise anterior..pentru ca fac parte din viata mea!
aaa...si imi plaaac muult de tot pantofii, gentile, cerceii si ....mai  bine spun bijuteriile, in general:)
Cam atat despre mine!
Va arat o poza, sa adaugati si un chip descrierii de mai sus...

Va puuupacesc!
p.s- O saptamana minunata va doresc....tuturor, in frunte cu mine..(azi incep serviciul...dupa un concediu de 2 saptamani...)

Related Articles

7 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai facut aceasta postare!
    Iti doresc mult succes cu blogul!
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, imi era dor sa-ti vad chipul ala finutz!:P
    Multumesc ca ai amintit de mine, poate am facut parte din hotararea ta de a scrie pe blog ;)).

    Cand am inceput eu sa scriu pe blog, acum un an aveam de gand sa nu pun nici o poza cu mine, sa nu scriu nimic personal si sa-mi pastrez oarecum identitatea secreta...dar lucrurile s-au schimbat pe parcurs. Recent am hotarat sa postez chiar look-uri si machiaje facute de mine. De ce sa ma feresc de prieteni si cunostinte daca nu scriu nimic rau? Si in plus lasand la o parte modestia, sunt draguta, de ce sa nu postez ce-mi place sa fac?! (sa pozez)La urma urmei frumusetea e trecatoare, anii se duc, iar cand voi avea o famile probabil ca blogul va ramane doar o amintire...asa ca ma stradui s-o fac frumoasa...
    Te pup!

    p.s: Acum ca ai inceput serviciul s-ar putea sa-ti scada cheful pentru blogareala ;)).

    RăspundețiȘtergere
  3. :)...glad to meet you:*...vai ce draguta esti in pozik..cum sa iti fie rusine sa te arati, mai ales ca ai intradevar ce arata;)..si imi place stilul tau vestimentar..adica office..mi-ar place intr-o buna zi sa il port si eu..dar cum nu am unde(deh sunt somera) mai am ceva de asteptat:D.
    Pupiki:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Minnie Angel: Multumesc mult, sa fie. Scriu aici de placere..deci..teoretic nu ar avea ce sa fie rau..nu? :) te pup

    Andrutza: iti multumesc mult ptr compliment. Sa stii ca niciodata nu mi-a fost rushine sa ma arat, nu am de ce. Doar ca mi se parea mai normal sa nu o fac..eh, mi-am schimbat punctul de vedere ...e bine!:)
    tin pumnii..sa devii si tu office addict :))
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place blog ul =) foarte interesant si frumos ca si tine ;) Bafta in tot ce faci!!!!pup dulce ;*simo

      Ștergere
    2. Multumesc mult Simo! Mersi pentru vizita, te mai astept.
      p.s- poti sa te inregistrezi prin google friend connect(stanga) , e mai usor de comentat asha:) te pup si te mai astept!

      Ștergere
  5. Federova: sa stii ca tu chiar ai partcipat la hotararea mea de a-mi face blog. Citeam ce scrii tu acolo..si imi placea. Si ma gandeam ca..am si eu momente in care as vrea sa scriu...pur si simplu. Poate iti mai aduci aminte, aveam destul de multe "note" p Facebook:))
    deeci..imi place sa scriu!Ma exprim mai bine asha...cred :)
    nu stiu cum va fi acum ca am inceput serviciul..l-am inceput cu o zi grea...deeeci..vedem.
    Poate o sa am mai multe idei, mai sti ca nu?
    Te pupacesc.
    p.s- saru'mana pt compliment! Ink un pupic, bonus! :)

    RăspundețiȘtergere

Recent Post