In

Review : Espressor automat KRUPS Espresseria EA829E10 #buzzkrups

Dragele mele, 



Astazi am pregatit pentru voi un review un pic mai altfel , care imi fac mare placere sa il scriu. 
O sa vorbim despre cafea  , unul dintre placerile mele 'vinovate' , daca pot sa spun asta. 
Acum cativa ani , daca ma intreba cineva daca beau cafea (nu daca imi place sau o prefer in locul altor bauturi ) raspundeam instant ca eu nu beau cafea. Pai cam asa si era ,nu imi placea gustul deloc...chiar deloc. Apoi am ramas insarcinata , am alaptat pana cand mamarutza avea 1 an si jumatate si incet incet timpul a trecut iar eu a trebui sa ma reintorc la job.

Mmmm, nasol. Imi aduc si acum aminte cat de obosita veneam in primele luni si cum abia asteptam sa fac cunostiinta cu patul. Asa ca , am nceput sa vad cu alti ochi cafeaua. 
Acum, mamarutza a implinit de curand 5 ani iar eu recunosc ca dupa ea, cafeaua mi-a devenit cea mai buna prietena.  Si cand spun asta nici macar nu exagerez... Nu exista nici o zi in care sa nu beau o cafea , de luni pana vineri ...mi se pare ca nu pot functiona la parametrii normali. 
Apoi , in weekend nu pot refuza o cafea de la #Hug the Mug , cafenea mea preferata din Sibiu , sau mai nou deschisul Starbucks. 

Asa ca va dati si voi seama ca nu am putut refuza atunci cand mi s-a propus sa testez minunatia aceasta de expressor. Desi nu am mai fost foarte activa pe blog , sau in general in online am luat "testarea aceasta " si ca pe un motiv bun sa ma intorc , sa va scriu si voua despre ce mi-a placut sau nu la aparat . 
Incep prin a va spune ca l-am folosit timp de o saptamana in care am tot incercat diverse combinatii , am baut aproape in fiecare zi cappucino si...m-am cam indragostit :)


Haideti sa va spun cateva din caracteristicile tehnice , pentru aceia dintre voi care sunt interesati de subiect :
  • Pompa de presiune de 15 bari pentru o aroma perfecta si savoare desavarsita
  • Ajustare automata a cantitatii de cafea in bautura selectata
  • 6 Retete - Espresso, Espresso scurt, Cafea, Cafea lunga, Cappuccino, Apa fierbinte                                                                       
  • Rezervor de apa de 1.7L
Posibilitatea de a va prepara cafeaua dupa propriul gust
  • Alegerea cantitatii dorite
  • 2 niveluri pentru taria cafelei    
  • Cantitate ajustabila de cafea (3 niveluri)
Care e parerea mea ?
Am vrut sa incerc sa il folosesc atunci cand mi-am dat seama ca as prefera ca ceea ce beau in fiecare zi sa fie cat mai natural . Vi se pare ciudat ce spun ? In momentul de fata eu am un expresson care functioneaza pe baza de pastile , cred ca stiti si voi la ce ma refer. Bineinteles ca eu imi cumpar tot felul de combinatii- gen latte machiato , cappucino etc ..insa din pacate ingredientele nu prea imi fac cu ochiul , daca e sa fiu dragutza :) 
Asa ca , faptul ca expressorul Krups  foloseste doar cafea boabe, mi-a placut tare mult , mai ales ca gustul este nemaipomenit. 
Cafeaua se face foarte rapid, capuccino este delicios. Ecranul LCD si functiile sunt foarte usor de folosit (chiar si pentru mine care va recunosc ca nu sunt un as in tehnica ):)
Daca ar fi sa aleg cateva puncte forte :

  •  functia de autocuratare si faptul ca semnalizeaza dupa cateva utilizari necesitatea de a adauga apa, golirea rezervorului de zat sau a tavitei. Astfel aparatul este mereu curat si va oferi o cafea de calitate.
  • varietatea de retete : Espresso, Espresso scurt, Cafea, Cafea lunga, Cappuccino- le-am incercat pe toate , va spun sincer ca toate mi-au placut tare mult.
Singura obiectiune ar fi ca este un pic cam "galagios". 
Per total , il recomand cu drag . Imi place si sunt sigura ca in viitorul mai mult sau mai putin indepartat ii voi gasi un loc sigur in bucataria noastra :)

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post