In fashion trends 2013 giveaway leather

My Favourite 2013 Fashion Trends: Leather (II)

Nu stiu voua cum vi se pare trendul acesta insa eu il consider chiar f f"placut la vedere'.
Nu am purtat f mult piele , nici toamna trecuta nici in trecut. Nu stiu exact de ce, cred ca mi se pare destul de greu de purtat.
Totusi, daca e sa ne uitam in colectiile marilor designeri de anul acesta, in primavara aceasta ar trebui sa vedem destul de des acest material. Si parca acolo se si asorteaza cu orice, arata atat de bine in atatea combinatii.
Majoritatea dintre ei ne propun tinute "all leather', insa pe mine nu ma prea entuziasmeaza aceasta idee.

Deocamdata va arat o selectie din creatiile de care va spuneam. Enjoy!





Tibi






Salvatore Ferragamo




Hermes




Fendi









Pielea este un material preferat de designeri, deoarece pot crea usor confectii de imbracaminte extravagante pentru prezentarile de pe catwalk-urile internationale. Un alt atu al rochiei din piele il constituie avatajul ca este usor de purtat si la fel de usor de accesorizat. In concluzie in randul confectiilor de dama anul acesta, primeaza rochia din piele, imbracati-o cu incredere pentru un look extravagant.

Eu, imi doresc anul acesta doar o pereche de pantaloni..negri. Simplu!
Aaa, si o geaca de primavara. Am vazut ambele lucruri la Poema. 
 Cel mai simplu!
 

Voi?Ce parere aveti de acest trend? Este pe placul vostru sau o sa va axati pe celelalte, putin mai feminine?
 
Pupici!





p.s- NU UITATI de giveaway-ul aflat in desfasurare , AICI.  Premiul, o fusta creion , din piele, neagra, custom made.

Related Articles

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Recent Post